شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت 1403

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت 1403 اعلام شد. برای متقاضیان خودرو دنا پلاس با اولویت بهار 1403 سامانه یکپارچه، شرایط تغییر خودرو و واریز وجه به تعداد محدود ایجاد شده است.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، ایران خودرو بیانیه جدیدی در رابطه با شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک صادر کرد که در آن ذکر شده: «به اطلاع نمایندگی‌های محترم می‌رساند، شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان خودرو دنا پلاس اتوماتیک با اولویت بهار 1403 سامانه یکپارچه مطابق توضیحات ذیل ایجاد شده است.»

متقاضیان دنا پلاس که در دور اول ثبت نام همگانی سامانه یکپارچه خودرو، به آن‌ها اولویت بهار 1403 داده شده بود، می‌توانند طی 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ویژه دنا پلاس اتوماتیک، نسبت به تغییر خودروی انتخابی خود به دنا پلاس اتوماتیک با تحویل 90 روزه یا مهر 1403، تارا اتوماتیک تحویل 90 روزه یا شهریور 1403 و همچنین رانا پلاس با تحویل 90 روزه اقدام کنند. لازم به ذکر است به متقاضیانی که مشمول این طرح می‌شوند به‌صورت پیامکی نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به کاربران محترم گجت نیوز پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی کامل خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال را نیز از دست ندهید.

شرایط فروش ویژه دنا پلاس اتوماتیک برای متقاضیان اولویت بهار 1403

بر اساس این طرح، متقاضیانی که حواله دریافت خودرو از شرکت ایران خودرو دارند، می‌توانند خودرو دنا پلاس اتوماتیک را با مدت زمان تحویل 90 روزه دریافت کنند. در تحویل 90 روزه، متقاضیان باید مبلغ 700 میلیون و 134 هزار تومان به‌صورت نقد پرداخت کنند. متقاضیانی که خواهان تسهیلات هستند می‌توانند با تعیین موعد تحویل مهرماه، مبلغ 350 میلیون و 67 هزار تومان را به‌صورت پیش پرداخت واریز کنند و منتظر زمان تکمیل وجه بمانند.

این طرح ایران خودرو تنها به خودرو دنا پلاس اتوماتیک محدود نمی‌شود. بر مبنای این طرح، کسانی که حواله تحویل دنا پلاس بهار 1403 دارند می‌توانند خودروهای تارا یا رانا را نیز جایگزین خرید کنند. بر این اساس، مشتریان می‌توانند خودرو تارا اتومات را با تحویل 90 روزه و مبلغ 689 میلیون و 9 هزار و 900 تومان، انتخاب کنند. در تحویل شهریورماه تارا اتومات نیز متقاضی باید مبلغ 344 میلیون و 654 هزار و 900 تومان پیش پرداخت کند.

همچنین در این طرح، نام خودرو رانا پلاس نیز به‌چشم می‌خورد. متقاضیان برای تحویل این خودرو باید مبلغ 457 میلیون و 743 هزار و 600 تومان را پرداخت کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*