عرضه خودروهای وارداتی

وضعیت عجیب و نابسامان عرضه خودروهای وارداتی

با وجود قول مساعد رئیس سازمان توسعه تجارت مبنی بر عرضه خودروهای وارداتی، اما اوضاع آن‌طور که باید پیش نرفته است.

طبق آخرین اخبار خودرو، در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد، اما طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها اکنون عنوان کرده که عرضه‌ خودروهای وارد شده برای ثبت‌نام‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

تکلیف عرضه خودروهای وارداتی

سه‌شنبه هفته گذشته (١١ اردیبهشت ماه) بود که ضغیمی، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه‌ خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. به‌گفته‌ وی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تصمیم بر این شد که سامانه فروش خودروها از ۱۶ اردیبهشت‌ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند.

پس از پیگیری‌های صورت گرفته، مدیر سامانه یکپارچه اعلام کرد که هنوز اطلاعات به‌صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد. اما پس از اعلام این خبر، مدیر این سامانه در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد عرضه خودروهای وارد شده در روز یکشنبه مختص ثبت نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت نام جدید وجود ندارد. سایت سامانه عرضه‌ خودروهای وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است و اگر قرار باشد از امروز عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای جامع از این عرضه به متقاضیان اطلاع‌رسانی نشده است.

همچنین بخوانید:
دست‌های پشت پرده، مخالف واردات خودروهای برقی به ایران پلیس راهور با هوش مصنوعی تخلفات رانندگی را رصد می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*