تصاویر گوشی سونی اکسپریا 1 VI

تصاویر رسمی دو گوشی سونی اکسپریا 1 VI و اکسپریا 10 VI را در اینجا ببینید

تصاویر رسمی دو گوشی سونی اکسپریا 1 VI و اکسپریا 10 VI منتشر شد که طراحی و تغییرات ظاهری دو گوشی هوشمند جدید Sony Xperia را فاش می‌کند.

این روزها اخبار و شایعات در خصوص گوشی‌های پیش رو کمپانی سونی زیاد است. همین چند روز پیش بود که برخی از اطلاعات فنی گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ (یا همان Xperia 1 VI) لو رفت. حالا هم نوبت انتشار تصاویر رسمی سونی اکسپریا 1 VI و برادر ارزان قیمت‌تر خودش، گوشی اکسپریا 10 VI رسیده است. این یعنی ما می‌توانیم با اسناد بیشتری در مورد این دو محصول صحبت کنیم و ببینیم که واقعاً در انتظار چه گوشی‌هایی از گوشی‌ساز ژاپنی هستیم.

تصاویر رسمی سونی اکسپریا 1 VI و اکسپریا 10 VI

با گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۶، به‌عنوان نسل جدید اکسپریا ۵ مارک ۵ شروع می‌کنیم. محصولی که در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد. این گوشی دوربین زوم تله فوتو نسل قبلی خودش را از دست داده و فقط از یک دوربین اصلی و یک لنز اولترا واید برخوردار است. شاید این یک گام رو به عقب محسوب شود، اما شاید هم دوربین اصلی آن می‌تواند زوم ۲ برابری بدون افت کیفیت را ارائه کند. این چیزیست که باید منتظرش بمانیم.

تصاویر Xperia 10 VI

هر دو گوشی سونی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خودشان را حفظ کرده‌اند. اختلاف قیمت بین این دو نیز احتمالاً زیاد خواهد بود. فراموش نکیند که سونی اکسپریا 1 VI، پرچمدار امسال سونی است. موبایلی که از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام قدرت می‌گیرد و به سه دوربین متشکل از سنسور پریسکوپی تله فوتو مجهز است.

این گوشی می‌تواند ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت رم داشته باشد، در حالی که رم برادر ارزان‌تر او ۶ تا ۸ گیگابایت خواهد بود. اما عمدتاً تغییرات ظاهری در مدل Xperia 10 VI دیده می‌شود و Xperia 1 VI شباهت زیادی با نسل گذشته خودش دارد. اگرچه سونی نسبت ابعاد نمایشگر این پرچمدار را کمی کوتاه‌تر کرده و به 19.5:9 رسانده است تا بزرگ‌ترین تغییر ظاهری گوشی لقب بگیرد.

تصاویر Xperia 1 VI

نیازی به گفتن ندارد که هر دو این گوشی‌ها از طراحی نمایشگر قدیمی اندروید بهره می‌برند. یک حاشیه ضخیم در بالای صفحه قرار دارد که دوربین سلفی در آن تعبیه شده است. این درحالیست که طی سالیان اخیر، گوشی‌سازان اندرویدی، حفره دوربین را روی نمایشگر قرار می‌دهند تا خبری از حاشیه بالایی نباشد. این نمایشگر در هر دو گوشی مسطح است. در سمت راست دستگاه، یک دکمه پاور تعبیه شده که حسگر اثر انگشت نیز درون آن نهفته است. دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه شاتر دوربین را هم در همین سمت می‌توان دید.

در انتهای این گزارش، تصاویر پایه نگهدارنده مخصوص گوشی سونی اکسپریا 1 VI نیز منتشر شده که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

پیشینه خبر:
تصاویر گوشی جدید سونی اکسپریا VI 1 فاش شد؛ طراحی تکراری و سایز متفاوت سونی قصد پیشرفت ندارد؛ خبر بد برای آنها که منتظر گوشی اکسپریا 1 VI هستند اولین جزئیات از Xperia 1 VI و دو گوشی جدید دیگر سونی فاش شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*