گوشی سونی اکسپریا 1 VI

سونی قصد پیشرفت ندارد؛ خبر بد برای آنها که منتظر گوشی اکسپریا 1 VI هستند

گزارش جدیدی منتشر شده و تمام کسانی که منتظر پیشرفت‌های چشمگیری در گوشی پرچمدار جدید سونی به‌نام اکسپریا 1 VI بودند را ناامید کرده است.

بر اساس گزارش‌های غیررسمی، سونی در حال برنامه‌ریزی برای تغییرات ظاهری در گوشی جدید خود، اکسپریا 1 VI است. طبق این اطلاعات به‌دست آمده، سونی قصد دارد نسبت تصویر ۲۱:۹ را که سال‌های سال در گوشی‌های اکسپریا دیده بودیم کنار بگذارد. ظاهراً گوشی جدید ژاپنی‌ها کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر خواهد بود و همچنین ممکن است سونی از رزولوشن 4K نمایشگر که تاکنون هیچ شرکت دیگری از آن در گوشی‌های هوشمندش استفاده نکرده، صرف نظر کند.

این‌ها تغییرات جالب توجهی هستند، اما اگر به دنبال دوربین‌های ارتقا یافته هم بوده‌اید، گزارش دیگری منتشر شده که خبرهای ناامیدکننده‌ای برایتان دارد. طبق صحبت‌هایی که در شبکه اجتماعی ویبو مطرح شده، سونی اکسپیا ۱ مارک ۶ قرار است با همان دوربین‌های پشتی به کار رفته در نسل قبلی عرضه شود.

اطلاعات دوربین گوشی سونی اکسپریا 1 VI

بنابراین انتظار می‌رود شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۳۵ اینچی و دیافراگم f/1.9 باشیم. همچنین یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۲.۵ اینچی و دیافراگم f/2.2 و یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم پیوسته (۸۵mm f/2.3 و ۱۲۵mm f/2.8) و حسگر ۱/۳.۵ اینچی آن را همراهی می‌کند.

گوشی سونی اکسپریا 1 VI

این مشخصات دقیقاً همان‌هایی هستند که در دوربین‌های سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ دیده بودیم. البته این موضوع به معنای نبودِ پیشرفت‌های نرم‌افزاری نیست. این پیشرفت‌ها می‌توانند تأثیر زیادی روی کیفیت عکس‌ها و ویدیوهای ثبت‌شده داشته باشند، اما از نظر سخت‌افزاری به نظر می‌رسد این محصول تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد.

البته باید توجه داشته باشیم که این صرفاً یک گزارش غیررسمی است و صحت آن مشخص نیست. بنابراین بهتر است فعلاً با قطعیت در مورد آن صحبت نکنیم. با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی جدید سونی، شایعات و اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد که صحت یا عدم صحت این گزارش را تایید می‌کند. شنیده‌ایم که سونی قصد دارد در این گوشی روی بهبود‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی برای حالت عکاسی خودکار تمرکز کند.

پیشینه خبر:
اولین جزئیات از Xperia 1 VI و دو گوشی جدید دیگر سونی فاش شد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*