استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT بدون ثبت نام

استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT بدون نیاز به ثبت نام میسر شد

استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT بدون نیاز به ثبت نام امکان‌پذیر شد. OpenAI این تصمیم را برای گسترش دسترسی به چت بات خود گرفته است.

امروز، OpenAI گام بعدی استراتژی خود برای گسترش دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی را اعلام کرد. اکنون شما می‌توانید بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده کنید.

بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در ۱۸۵ کشور دنیا به‌صورت هفتگی از ChatGPT استفاده می‌کنند و این شرکت امیدوار است با حذف الزام ایجاد حساب کاربری، افراد بیشتری را به استفاده از این چت بات ترغیب کند.

امکان استفاده بدون حساب کاربری به تدریج در حال راه‌اندازی است؛ بنابراین ممکن است بلافاصله برای همه در دسترس نباشد، اما به طور قطع به‌زودی فعال خواهد شد.

استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT بدون ثبت نام

فراموش نکنید که به صورت پیش‌فرض، OpenAI از تعاملات شما با ChatGPT برای بهبود مدل‌های هوش مصنوعی خود برای همه کاربران استفاده می‌کند. اگر نمی‌خواهید این شرکت مکالمات شما را ضبط کند، حتی بدون حساب کاربری هم می‌توانید این قابلیت را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید.

بدون ثبت نام، خبری از این قابلیت‌ها نیست

اگر تصمیم گرفتید که یک اکانت در ChatGPT‌ بسازید، امکان ذخیره و مرور تاریخچه چت، اشتراک گذاری چت‌ها و همچنین دسترسی به ویژگی‌های اضافه‌تر مانند گفتگوی صوتی و دستورالعمل‌های سفارشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کمپانی OpenAI همچنین اعلام کرده است که اقدام به معرفی «تدابیر امنیتی محتوای اضافی» مانند مسدود کردن ورودی‌ها و خروجی‌هایی که در «دسته‌بندی‌های گسترده‌تری» قرار می‌گیرند، خواهد کرد. جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نشده است.

درباره ChatGPT بیشتر بخوانید:
مصرف برق نجومی ChatGPT؛ زنگ خطری برای آینده! ۱۰ تا از بهترین کاربردهای ChatGPT که زندگی را برای شما آسان می‌کند ربات هوش مصنوعی ChatGPT-4 Turbo با پیشرفت‌هایی چشمگیر معرفی شد چگونه با نصب افزونه از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگر وب استفاده کنیم؟ آموزش استفاده از ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT در تلگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*