شرایط فروش فوق العاده آریسان 2

شرایط فروش جدید وانت آریسان 2 در اردیبهشت 1403 (بدون محدودیت)

کمپانی ایران خودرو، جدیدترین شرایط فروش فوق العاده آریسان 2 برای اردیبهشت ماه سال 1403 را منتشر کرده است.

مطابق جدیدترین اخبار خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد از روز سه‌شنبه هفته جاری مقارن با هجدهم اردیبهشت ماه 1403، فروش فوق‌العاده وانت تجاری آریسان ارتقایافته را آغاز کند. در ادامه و با بررسی جزئیات طرح با گجت نیوز همراه باشید.

شرایط فروش فوق العاده آریسان 2

بنا بر اطلاعیه جدید، ثبت نام در جدیدترین طرح فروش آریسان 2 به‌صورت حضوری و در نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور انجام می‌شود. قیمت آریسان 2 ارتقایافته در این طرح، 413 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده و موعد تحویل نیز 90 روزه اعلام شده است.

آریسان 2

آغاز ثبت نام برای طرح فروش آریسان 2 نیز از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 اعلام شده و به‌گفته ایران خودرو، محدودیتی از نظر تعداد ثبت نام برای این طرح وجود ندارد.

مشخصات و امکانات آریسان 2

آریسان 2 در واقع نسخه جدید و ارتقایافته وانت آریسان محسوب می‌شود که هدف از عرضه آن، رفع مشکلات خودرو قبلی بود. آریسان 2 البته از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نسل قبلی خود ندارد و از همان چهره قدیمی نه‌چندان جذاب برخوردار است.

در عوض، تغییرات فنی خودرو نسبتا جالب توجه‌تر قلمداد می‌شود؛ به‌نحوی که اگر نسخه اولیه آریسان نهایتا قادر به تولید 86 اسب بخار قدرت بود، در آریسان 2 و به‌لطف وجود موتور XU7 پلاس، این خودرو قادر به تولید قدرت 104 اسب بخار و گشتاور 157 نیوتن‌متر است.

اگرچه موتور XU7 پلاس در قیاس با استانداردهای خودرویی روز دنیا کمی قدیمی به‌نظر می‌رسد، اما در هر حال قدرت و کشش بهتری برای آریسان 2 در قیاس با نسل قبلی به ارمغان آورده است. این موتور، پیش از این نیز در برخی از محصولات ایران خودرو از جمله پارس سال استفاده شده بود.

آریسان 2 ایران خودرو

سامانه انتقال قدرت نیز در آریسان 2 متحول شده و از دیفرانسیل عقب به جلو منتقل شده است. گیربکس پنج سرعته دستی خودرو با کد BE حالا جانشین نمونه پیشین شده و به‌گفته ایران خودرو، ضرایب آن بازنگری و برای کاربری وانت بهینه‌سازی شده است. گفتنی است که شاسی آریسان 2 نیز تقویت شده و ظرفیت بار آن در نتیجه همین موضوع از 600 کیلوگرم به 750 کیلوگرم رسیده است.

در بحث امکانات رفاهی و تجهیزات، آریسان 2 تفاوت خاصی نداشته و به‌جز کیسه‌های هوا، ترمزهای ABS و EBD، فرمان تلسکوپی و سیستم تهویه دستی که در مدل قبلی نیز وجود داشتند، در مدل جدید تنها سنسورهای پارک عقب و مه‌شکن‌های جلو اضافه شده است.

این خودرو اگرچه همچنان یک محصول مطابق با استانداردهای روز دنیا محسوب نمی‌شود، اما در قیاس با مدل پیشین پیشرفت‌های محسوسی داشته و با رفع مشکلات شاسی، قدرت، کشش و مصرف سوخت، حالا یک گزینه ایده‌آل و تقریبا بدون رقیب در رده قیمتی خود محسوب می‌شود.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: