خرید گوشی با چک

خرید گوشی با چک؛ هر آنچه درباره خرید قسطی گوشی باید بدانید

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند جزء جدانشدنی از زندگی افراد جامعه شده‌اند. در عصر تکنولوژی بسیاری از کسب‌و‌کار‌‌ها به وسیله همین ابزار هوشمند گسترش یافتند و این شرایط نیاز افراد به گوشی‌های هوشمند را هر روز بیشتر می‌کند. اما خرید گوشی‌های همراه به علت گران قیمت بودن‌ ممکن است برای برخی از افراد چالش برانگیز باشد. به همین جهت برای حل این مسئله، به افراد امکان خرید قسطی داده شده است. با انتخاب این روش، افراد می‌توانند بدون نیاز به پرداخت تمام مبلغ گوشی‌، جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل را خریداری کنند.

در ادامه این مقاله به بررسی شرایط و نحوه خرید اقساطی گوشی می‌پردازیم.

مزایای خرید گوشی قسطی

  • عدم نیاز به پرداخت کامل هزینه: با روش خرید قسطی با توجه به قوانین فروشگاه مورد نظر، بخشی از قیمت گوشی را پرداخت کرده و بقیه مبلغ را به صورت قسطی می‌پردازید. البته در برخی از مراکز خرید، نیازی به پیش‌پرداخت وجود ندارد و شما می‌توانید به صورت تمام قسط خرید کنید.
  • کاهش فشار مالی: خرید گوشی همراه به روش قسطی باعث می‌شود طی بازه زمانی طولانی‌تری در هر بار، مقداری از هزینه محصول را بپردازید و فشار مالی کمتری را برای خرید یکجای یک کالای دیجیتال تحمل کنید.
  • دسترسی سریع به گوشی: با خرید قسطی نیازی نیست مدتی را صبر کنید تا پول نقد کافی جمع کنید تا گوشی بخرید. در خرید اقساطی می‌توانید به‌آسانی گوشی مدنظر خود را تهیه کنید.
  • تعیین نرخ بازدهی از طریق تعهدات: اگر نرخ تورم و قیمت گوشی را پس از پایان بازه زمانی پرداخت اقساط در نظر بگیرید، فرد خریدار نه تنها متضرر نمی‌شود، بلکه سود هم می‌کند.

نکاتی که در خرید قسطی گوشی باید در نظر گرفت

  1. در ابتدا باید فروشگاه‌ معتبری برای خرید گوشی قسطی انتخاب شود.
  2. فرد خریدار باید در مورد قوانین و شرایط خرید قسطی از فروشگاه، بانک یا شرکت مربوطه اطلاعات جامعی به‌دست آورد. همچنین باید شرایط پرداخت، نرخ بهره، هزینه‌های اضافی و سایر جزئیات به‌خوبی بررسی شود.
  3. باید بین خریدار و فروشنده گوشی قرارداد یا توافقی وجود داشته باشد.
  4. خریدار قبل از پذیرفتن قرارداد باید شرایط و ضوابط آن را کامل بررسی کند.
  5. باید فرد خریدار به سود و کارمزد این روش خرید دقت کند.
  6. افراد باید توان پرداخت اقساط در آینده را بررسی کنند. برای مثال باید مدت زمان پرداخت اقساط بررسی شود.

پلتفرم‌هایی که گوشی قسطی ارائه می‌دهند

امروزه فروشگاه‌های آنلاینی وجود دارند که به مشتریان امکان خرید قسطی گوشی موبایل، تبلت و… را می‌دهند. این فروشگاه‌ها برای دادن وام و خرید قسطی گوشی، شرایط سخت بانک‌ها را نظیر داشتن چند ضامن ندارند. به همین خاطر در حال حاضر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

قسطی کلاب

در وبسایت قسطی کلاب افراد می‌توانند خرید اعتباری داشته باشند. کارمندان، بازنشستگان و افراد شاغل قادر هستند از طرح‌های مختلف فروش اقساطی این وب‌سایت استفاده کنند. سقف تسهیلات موجود تا ۲۰۰ میلیون تومان است؛ ماه‌های بازپرداخت هم حداکثر تا ۳۶ ماه و بسته به نوع طرح قابلیت انتخاب دارند.

لندو

لندو یک سامانه برای خرید اقساطی کالا از فروشگاه‌های آنلاین است. افرادی که قصد خرید گوشی قسطی را دارند می‌توانند بدون چک، ضامن و تا سقف ۲۰ میلیون تومان از لندو وام بگیرند و از فروشگاه‌های دیجیتال معتبر خرید کنند.

دیجی‌پی

یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور دیجی‌کالا است. این فروشگاه با امکانات ویژه‌ای که به کاربران خود ارائه می‌دهد، به یکی از پرطرفدارترین مراکز فروش آنلاین تبدیل شده است. از جمله تسهیلاتی که دیجی‌کالا به مشتریان ارائه می‌دهد، امکان خرید قسطی با استفاده از سامانه دیجی‌پی است. خریداران می‌توانند در دیجی‌پی، بدون ضامن و تنها با چک صیادی، درخواست خرید اقساطی کنند.

ازکی وام

یکی دیگر از پلتفرم‌های که می‌توان برای خرید اقساطی گوشی به آن مراجعه کرد، ازکی وام نام دارد. افراد خریدار می‌توانند در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنند. سپس‌ با افزایش اعتبار خود از فروشگاه‌های تایید‌شده توسط ازکی وام، خریدشان را انجام دهند.

قسطا

افراد با داشتن قسطا کارت می‌توانند از همه فروشگاه‌های سراسر ایران خرید داشته باشند. برای دریافت قسطا‌کارت، نیازی به فرد ضامن نیست. فقط ارائه چک یا سفته جهت استفاده از خدمات این کارت اعتباری کافی است. گوشی نیز یکی از کالاهایی است که با استفاده از قسطا کارت می‌توان خرید کرد.

دیجی‌شهر

دیجی‌شهر یکی دیگر از پلتفرم‌های آنلاین خرید موبایل قسطی است که برای افرادی که بودجه لازم برای خرید موبایل به‌صورت یک جا را ندارند، شرایط دریافت وام فوری را آماده کرده است. در این پلتفرم می‌توانید با یک برگ چک یا حتی بدون ضامن، گوشی دلخواه نظیر آیفون، موبایل سامسونگ، شیائومی و سایر مدل‌ها از برندهای مختلف را بخرید و طی ۶۰ ماه اقساط آن را بپردازید.

خرید گوشی با چک

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، خرید قسطی موبایل و سایر لوازم جانبی به دلیل وجود تورم و افزایش ناگهانی قیمت‌ها می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه و سود‌بخش باشد. خرید اقساطی یا خرید گوشی با چک و گرفتن وام فوری راه‌‌حل مناسبی برای افرادی است که‌ نیاز به گوشی جدید دارند، ولی توانایی پرداخت همه مبلغ را به صورت نقدی ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*