گلکسی S25 اولترا، بهترین نمایشگر دنیا

گلکسی S25 اولترا به بهترین نمایشگر دنیای موبایل مجهز می‌شود

آنطور که شایعات جدید ادعا می‌کنند گوشی گلکسی S25 اولترا، پرچمدار آتی سامسونگ به بهترین نمایشگر دنیای موبایل مجهز می‌شود.

طبق شایعات، گلکسی S25 اولترا قرار است به یک نمایشگر فوق‌العاده درخشان با حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت مجهز شود. نسل قبلی این سری یعنی گلکسی اس ۲۴، با حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت عرضه شده بود و انتظار می‌رود نسل بعدی سامسونگ این قابلیت را به سطح دیگری ارتقا دهد.

۴٠٠ نیت روشنایی بیشتر در گلکسی S24 اولترا

کاربری با نام مستعار kro در شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود، گلکسی اس ۲۵ اولترا را به صفحه نمایشی با پیک روشنایی خیره‌کننده‌ ۳۰۰۰ نیتی مجهز کند. این میزان نسبت به نسل قبل یعنی اس ۲۴ اولترا که خود ارتقاء قابل توجهی داشت، ۴۰۰ نیت افزایش را نشان می‌دهد.

گلکسی S25 اولترا، بهترین نمایشگر دنیا

غول فناوری کره‌ای از گلکسی اس ۲۵ اولترا در اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد کرد. با توجه به زمان زیاد باقی‌مانده تا عرضه نسل بعدی این محصول، احتمالاً جزئیات بیشتری تا زمان نهایی شدن آن فاش شود.

نمایشگر مدل استاندارد و پلاس، بدون تغییر می‌ماند

به نظر می‌رسد مدل‌های استاندارد و پلاس این سری ارتقاء خاصی در نمایشگر نخواهند داشت. از آنجایی که کل خانواده‌ی گلکسی اس ۲۴ از حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت بهره می‌برد، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس نیز از همین پنل با روشنایی مشابه استفاده کنند.

طبق شایعات، سری Galaxy S25 زبان طراحی جدیدی را به همراه خواهد آورد. سامسونگ از زمان عرضه‌ سری گلکسی اس ۲۲، امضای طراحی خاص خود را در تمام بخش‌های گوشی‌هایش به کار برده است.

طبیعتاً، طرفداران سامسونگ انتظار یک طراحی به‌روز شده را برای سری گلکسی اس ۲۵ در سال آینده دارند. همچنین مصرف‌کنندگان خواهان تمایز ظاهری پرچمداران سامسونگ نسبت به میان‌رده‌ها و گوشی‌های اقتصادی این شرکت هستند که طی یکی دو سال اخیر به شدت شبیه به هم شده‌اند.

در همین حال انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) در پاریس از گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند.

پیشینه خبر:
۳ شایعه در خصوص گلکسی اس ۲۵ که امیدواریم صحت داشته باشند ادغام هوش مصنوعی و باتری؛ حیله جدید سامسونگ برای شکست اپل جزئیات لو رفته از باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا ناامیدتان خواهند کرد سامسونگ گلکسی اس ۲۵، مرزهای هوش مصنوعی در موبایل را جابجا خواهد کرد