طراحی نسل جدید هیوندای سانتافه

چرا هیچ‌کس نسل جدید هیوندای سانتافه را دوست ندارد + ویدیو

طراحی عجیب هیوندای سانتافه نسل جدید چند ماه قبل به مذاق ماشین‌بازها خوش نیامد. حالا ما در گجت نیوز نگاهی به طراحی سانتافه مدل 2024 داشته‌ایم.

تابستان گذشته نسل جدید هیوندای سانتافه، کراس اوور محبوب کره‌ای به‌صورت رسمی به نمایش گذاشته شد. با این حال، سانتافه دیگر آن کراس اوور پرظرافت همیشگی نبود و از لحاظ طراحی به کل متحول شده بود. در واقع هیوندای در پیروی از ترند جدید اس یو وی‌های باکسی که در آمریکا حتی بیشتر مشهود است تصمیم به تغییر طراحی این کراس اوور گرفته بود؛ موضوعی که باعث شد طراحی نسل جدید سانتافه بین اخبار خودرو توجهات زیادی را به خود جلب کند و واکنش‌های مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته باشد.

البته هیوندای در این بین تنها نبوده و حتی تویوتا هم نسل جدید یا همان سری 250 تویوتا لندکروزر پرادو را با همین سبک و سیاق طراحی در تابستان گذشته به بازار معرفی کرد. این نسخه پرادو که در رسانه‌ها به‌عنوان «تویوتا لندکروزر 2024» مطرح می‌شود هم از بدنه مکعبی یا اصطلاحاً باکسی با المان‌های رترو برخوردار شده است.

نگاهی به طراحی هیوندای سانتافه جدید

حالا ما در گجت نیوز نگاهی دوباره به طراحی هیوندای سانتافه مدل 2024 نسل جدید داشتیم و تلاش کردیم به این سوال پاسخ بدهیم: چرا نسل جدید این شاسی بلند پرطرفدار مثل قبل دوست‌داشتنی نیست؟ به هر حال، سانتافه یکی از پرفروش‌ترین محصولات هیوندای است که حالا در پنجمین نسل خود به سر می‌برد و از قضا طرفداران زیادی هم در ایران دارد. به عبارتی دیگر، همیشه وقتی حرف از کراس اوورهای جذاب و باکیفیت شهری باشد، ماشین‌بازهای ایرانی احتمالاً نامی از سانتافه می‌برند.

در نهایت شما کاربران گجت نیوز هم نظر خود را درباره سانتافه جدید با ما به اشتراک بگذارید.

از دست ندهید:
هیوندای i30 فیس لیفت معرفی شد؛ خواستنی‌تر از قبل با طراحی و امکانات جدید هیوندای سانتاکروز جدید مدل ۲۰۲۵ با طراحی هیجان‌انگیز معرفی شد هیوندای توسان ۲۰۲۵ با طراحی و امکانات جدید و مشخصات ارتقا یافته رونمایی شد هیوندای کرتا ۲۰۲۴ با طراحی جدید معرفی شد؛ وارداتی کرمان موتور در ظاهری متفاوت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*