کاتالوگ رسمی کی ام سی A5

کاتالوگ کی ام سی A5 منتشر شد + قیمت و مشخصات فنی

شرکت کرمان موتور رسما کاتالوگ کراس اور کی ام سی ای 5 – KMC A5 را منتشر کرد. در ادامه با کاتالوگ رسمی و قیمت و مشخصات فنی کی ام سی A5 کرمان موتور همراه خواهیم شد.

شرکت کرمان موتور قصد دارد تا در روز شنبه یعنی 22 اردیبهشت ماه 1403، اولین شرایط فروش نقدی کی ام سی A5 را با قیمت نهایی 1 میلیارد و 286 میلیارد تومان و موعد تحویل 60 روز کاری آغاز کند. به همین مناسبت، کاتالوگ رسمی کی ام سی A5 هم منتشر شده است که در آخرین مطلب از اخبار خودرو گجت نیوز، شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم. برای دیدن جزئیات عکس‌ها، روی آن‌ها کلیک کنید.

کاتالوگ رسمی کی ام سی A5

کی ام سی A5، کراس اوور جدیدی است که توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه شده است. این خودرو با طول 4670 میلی‌متر، عرض 1855 میلی‌متر و ارتفاع 1740 میلی‌متر، در زمره کراس اوورهای کامپکت قرار می‌گیرد. فاصله بین دو محور A5 نیز 2750 میلی‌متر است که نشان از فضای کابین جادار برای سرنشینان دارد. نمای ظاهری کی ام سی A5 مدرن و عضلانی است. جلوپنجره دو بخشی این خودرو، در کنار چراغ‌های جلوی تهاجمی و ورودی‌های هوای جانبی، ظاهری اسپرت به آن بخشیده است. برخی منتقدان، شباهت چراغ‌های این خودرو به محصولات آئودی، خصوصاً شاسی بلندهای سری Q را به عنوان یک ویژگی ظاهری این خودرو برمی‌شمارند.

کی ام سی A5 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند 155 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته تر به محور جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 9.6 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است.

کی ام سی A5 به امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی متعددی مجهز شده است که از جمله آنها می‌توان به ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز پارک برقی، کنترل کشش، کنترل پایداری، هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور، سیستم رصد باد تایرها (TPMS)، سنسور نور و باران، دوربین دید عقب و جانبی، دوربین 360 درجه، 6 ایربگ، ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک، روکش چرمی صندلی‌ها، گرمکن آینه‌های بغل و سقف پانورامیک اشاره کرد.

همچنین در پایان کار باید اشاره کنیم که قیمت کی ام سی A5 کرمان موتور در آخرین طرح فروش نقدی این شرکت، برابر با 1 میلیارد و 286 میلیون تومان اعلام شده و این خودرو قرار است در کنار کراس اوورهای کی ام سی JS6 و کی ام سی X5، چهره جدیدی از کرمان موتور را به نمایش بگذارند.