هدفون Realme

هدفون بی سیم ریلمی بادز ایر ۶ پرو با شارژدهی طولانی رونمایی شد

ریلمی بادز ایر ۶ و ۶ پرو – Realme Buds Air 6 Pro دو هدفون بی سیم جدید، مجهز به قابلیت حذف نویز فعال هستند که قیمت زیر 100 دلار دارند.

به تازگی گوشی جذاب ریلمی GT Neo 6 با چیپست جدید اسنپدراگون و ۱ ترابایت حافظه معرفی شد؛ اما کمپانی سازنده در کنار آن، از دو هدفون بی سیم بادز  ایر ۶ و ۶ پرو هم رونمایی کرد.

مدل Air6 که دارای درایورهای 12.4 میلی‌متری است، از فناوری صوتی Hi-Res، کدک LHDC و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند. این گجت برای مقاومت نسبی در برابر آب و عرق، گواهی IP55 دارد و ریلمی ادعا می‌کند شارژ هر یک از بادهای آن در حالت ANC روشن، تا 6 ساعت دوام می‌آورد. البته با احتساب کیس شارژ، مجموع پِلی‌تایم آن به 40 ساعت هم می‌رسد.

مدل Air6 Pro اما درایور دوگانه با ووفرهای 11 میلی‌متری و توییترهای 6 میلی‌متری دارد. از کدک LDAC پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال و صدای فضایی 3D هم در فهرست مشخصات آن دیده می‌شود. هر یک از بادهای این گجت با یک بار شارژ، تا 7.5 ساعت قابلیت پخش صدا دارد و در کنار کیس شارژ، این زمان به 40 ساعت می‌رسد.

قیمت هدفون بی‌سیم ریلمی بادز ایر ۶ و ۶ پرو

مدل معمولی در رنگ‌های سبز، بنفش و نارنجی با برچسب قیمت 269 یوان (37 دلار) عرضه می‌شود. مدل پرو اما 469 یوان (65 دلار) قیمت خورده و رنگ‌بندی سفید و خاکستری دارد.