تأیید وجود سامسونگ گلکسی اس 24 FE

گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE واقعی است؛ شواهدی جدید منتشر شد

سرانجام عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE تأیید شد. امروز سندی منتشر شده که به وجود خارجی این پرچمدار اقتصادی رسمیت می‌بخشد.

براساس شایعات مکرری که هر هفته اخبار تکنولوژی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، به نظر می‌رسد که سامسونگ سرانجام تصمیم به عرضه گوشی مورد انتظار گلکسی اس 24 FE گرفته است. امروز اطلاعات جدیدی در این باره منتشر شد که می‌تواند این موضوع را تأیید کند.

سند تأیید وجود سامسونگ گلکسی اس 24 FE

طبق گفته یکی از افشاگران مطرح در شبکه اجتماعی X، امروز اولین نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI برای گلکسی اس 24 FE روی سرورهای نرم‌افزاری سامسونگ مشاهده شده است. این نسخه با برچسب‌های S721BXXU0AXE3 / S721BOXM0AXE3 / S721BXXU0AXE3 شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد قبلاً تأیید شده که شماره مدل SM-S721B متعلق به نسخه اروپایی گلکسی اس 24 FE است.

سند تأیید وجود سامسونگ گلکسی اس 24 FE

اگر سامسونگ به تازگی اولین نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI را روی سرورهای خود بارگذاری کرده باشد، این یعنی احتمالاً تا عرضه رسمی گلکسی اس ۲۴ اف ای فاصله زیادی باقی مانده است. با این حال، خبری که امروز منتشر شده به طور قطع عرضه این گوشی را تأیید می‌کند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی پرچمدار اقتصادی Galaxy S24 FE در اواخر سال 2024 و یا حتی تابستان امسال منتشر شده بود. با در نظر گرفتن تاریخ عرضه سایر مدل‌های FE، به نظر می‌رسد گزینه اول محتمل‌تر باشد؛ اما سامسونگ سابقه غافلگیری طرفداران را دارد و شاید این بار تصمیم به عرضه زودتر این گوشی بگیرد. ما همچنین شنیده‌ایم که غول کره‌ای قصد دارد گوشی تاشو اقتصادی گلکسی زد فلیپ 5 FE را هم عرضه کند تا کاربران بتوانند با هزینه‌ای کمتر، صاحب یک گوشی تاشو با برند سامسونگ شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
فعلا منتظر گلکسی اس ۲۴ اف ای نباشید گلکسی S24 FE سامسونگ با تمام نسل‌های قبلی خود متفاوت است گلکسی اس 24 FE احتمالا زودتر از آنچه انتظار داریم رونمایی می‌شود مشخصات گلکسی S24 FE از اس 24 معمولی هم بهتر است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*