نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024 + گالری تصاویر

در این مقاله نگاه نزدیکی به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024 خواهیم انداخت و گالری تصاویر آن را در اختیار شما می‌گذاریم.

هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ بدون شک بهترین لپ‌تاپی است که این شرکت تا به حال تولید کرده است. این لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک و سبک است، اما در عین حال قدرتی مثال‌زدنی دارد. نسل جدید میت‌بوک ایکس پرو نسبت به نسل‌های گذشته پریمیوم‌تر هم شده است.

قطعات داخل جعبه لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024

جعبه لپ‌تاپ شامل یک شارژر ۹۰ وات، کابل جداگانه USB-C، تبدیل USB-C به USB-A و هدفون USB-C می‌شود. این موردی است که در نسل‌های قبلی میت‌بوک ایکس پرو ندیده‌ایم.

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024

میت‌بوک ایکس پرو همواره با حاشیه‌های بسیار باریک و نمایشگر باکیفیت شناخته می‌‌شد و حالا در نسل جدید، این سری از نمایشگر LCD از نوع LTPS به OLED ارتقا پیدا کرده است. این پنل واقعاً فوق‌العاده است. اندازه آن ۱۴.۲ اینچ با نسبت تصویر ۳:۲ و رزولوشن ۳۱۲۶ در ۲۰۸۰ پیکسل است. همچنین این نمایشگر ۱۰۰ درصد از فضاهای رنگی Adobe RGB، sRGB و P3 را پوشش می‌دهد.

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024

این نمایشگر در زمان نمایش محتوای HDR به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. هواوی ادعا می‌کند که میانگین Delta-E نمایشگر لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024 کمتر از ۱ است، اما این مورد نیاز به بررسی بیشتری دارد.

در نهایت، این پنل دارای نرخ تازه‌سازی سریع ۱۲۰ هرتز است که می‌توانید آن را به‌صورت ثابت نگه‌دارید یا اجازه دهید بسته به محتوای روی صفحه بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز جابه‌جا شود.

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024

نسل جدید پردازنده اینتل با گرافیک Intel Arc

پردازنده این لپ‌تاپ جهش قابل توجهی در عملکرد داشته است. نسل قبلی میت‌بوک ایکس پرو از تراشه‌های سری P اینتل استفاده می‌کرد، در حالی که امسال می‌توانید آن را تا پردازنده بسیار قدرتمندتر Core Ultra 9 185H ارتقا دهید. هواوی ادعا می‌کند که کارت گرافیک Intel Arc درون میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۲۴، ۱۰۰ درصد سریع‌تر از کارت گرافیک Xe درون Core i7-1360P است.

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024

در این نسل، صفحه‌کلید نیز بازطراحی شده است. کلیدها پهن‌تر شده‌اند و حس لمسی بهتری دارند. با این حال همچنان از کی‌تراول ۱.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. این ویژگی با توجه به وزن بسیار کم لپ‌تاپ (۹۸۰ گرم) که تقریباً ۳۰ درصد سبک‌تر از نسل قبل است و با وجود باتری بزرگ‌تر ۷۰ وات‌ساعتی (در مقابل ۶۰ وات‌ساعت نسل قبل)، واقعاً عالی به‌نظر می‌رسد.

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024

ما در این تصاویر رنگ آبی مورنادی لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ را می‌بینیم، اما رنگ‌های سفید و مشکی هم برای آن قابل انتخاب هستند. بدنه این لپ‌تاپ هم از فلز با روکش نرم بهره می‌برد که شبیه به بدنه فلزی لطیف مثل پوست نسل قبلی است.

تنها موردی که مدل جدید در آن نسبت به نسل قبل عقب‌گرد داشته، تعداد پورت‌ها است. شما در سمت راست یک پورت USB-C و در سمت چپ دو عدد پورت USB-C با قابلیت تاندربولت ۴ دارید. مدل قبلی یک پورت USB-C اضافی در سمت راست داشت.

در گجت نیوز بخوانید:\

لنوو از لپ تاپ های جدید سری هوش مصنوعی Yuanqi برای گیمینگ و تولید محتوا رونمایی کرد لپ تاپ لنوو تینک پد X1 کربن ۲۰۲۴ با پردازنده‌های جدید اینتل رونمایی شد لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED به بازار آمد اگر قصد خرید یک لپ تاپ باریک و سبک را دارید، این مدل‌ها بهترین‌اند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*