بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

بهترین فیلم های جدیدی که سال ۲۰۲۴ در سینماهای جهان اکران می‌شوند

با معرفی و بررسی تعدادی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ تابستان امسال وعده تجربه و لحظات جذاب و سرگرم کننده‌ای به شما می‌دهد.

در حالی که بسیاری از فیلم‌بازها در داغ‌ترین ماه‌های سال ترجیح می‌دهند در خانه بمانند، حالا بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۲۴ به جای پخش مستقیم از طریق استریم، راهی سینماها شده‌اند. پس اگر نمی‌خواهید برای دیدن برخی از پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال چندین ماه صبر کنید، باید از خانه بیرون بزنید و برنامه‌ای برای تماشای فیلم‌های جدید داشته باشید.

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

حالا برای آنکه بتوانید بهترین فیلم‌ های جدیدی که در سال ۲۰۲۴ در سینماها اکران می‌شوند را دنبال کنید، لیستی از بهترین انتخاب‌ها در سه ماه آینده که ارائه کرده‌ایم را بررسی کنید. این لیست تقریباً تا اواسط تابستان را پوشش می‌دهد. هر هفته با نزدیک شدن به تابستان، فیلم‌های بیشتری از سال ۲۰۲۴ را به این لیست اضافه خواهیم کرد.

فیلم‌های ماه می ۲۰۲۴

در قسمت زیر فیلم‌هایی که در ماه می ۲۰۲۴ اکران می‌شوند، آورده شده است.

فیلم The Strangers: Chapter 1

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

فیلم The Strangers: Chapter 1 ساخته کارگردان نام آشنا، رنی هارلن، پس از فراز و نشیب‌های متعدد در هالیوود، از «جان سخت ۲» تا «جزیره کاتروت»، بار دیگر با ژانر وحشت گره خورده است. او در اقدامی جسورانه، فیلم سه‌گانه خود با عنوان «غریبه‌ها» را در ۵۲ روز کارگردانی می‌کند.

قسمت اول این فیلم سه‌گانه، داستان زوجی به نام رایان با بازی Froy Gutierrez و مایا با بازی Madelaine Petsch را روایت می‌کند که در یک کلبه دور افتاده زندگی می‌کنند. اما اقامت آن‌ها در آن کلبه برایشان مشکل‌ساز خواهد شد، چرا که سه فرد نقاب‌دار به کلبه حمله می‌کنند و جان آن‌ها را به خطر می‌اندازند. سرنوشت این زوج در دو فیلم بعدی مشخص خواهد شد.

فیلم The Garfield Movie

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

خبر خوش برای طرفداران انیمیشن و کمیک استریپ: کریس پرت تنها بازیگر هالیوود نیست! صداپیشه نقش اصلی انیمیشن «برادران سوپر ماریو» حالا جانشین صداپیشه گارفیلد، مشهورترین گربه کمیک استریپ دنیا (البته به جز Heathcliff) شده است.

در این فیلم جذاب، گارفیلد برای اولین بار با پدرش ویک (با صداپیشگی ساموئل ال جکسون)، ملاقات می‌کند و در ادامه ماجراجویی‌های طنزآمیز و هیجان‌انگیزی را با همراهی دوست وفادارش، اودی (سگ گارفیلد) رقم می‌زند. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۴ است، در ۲۴ام می (۴ خرداد) در سینماها اکران می‌شود.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga که قرار است در ۲۴ می (۴ خرداد ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود، انیا تیلور جوی تنها ۳۰ خط دیالوگ دارد. اما سکوت او گویای همه چیز است. او در نقش Furiosa، زنی که به دنبال انتقام از فرمانده دمانتوس (با بازی کریس همسورث) است، با حرکات و عملکردش قدرت و اراده خود را به نمایش می‌گذارد.

اگرچه در این فیلم ممکن است شاهد اشاراتی به Mad Max (مکس دیوانه) باشیم، اما تمرکز اصلی داستان بر روی ریشه‌ها و سرگذشت Furiosa است.

فیلم Robot Dreams

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

جالب است بدانید که انیمیشن Robot Dreams با وجود آنکه تاکنون در سینماهای آمریکا اکران نشده، توانست نامزد بهترین انیمیشن اسکار ۲۰۲۴ شود. این انیمیشن دیالوگی ندارد، به همین دلیل ممکن است برای مخاطبان خردسال جذاب نباشد.

داستان این فیلم در مورد سگی به نام «دوگ» است که به شکل انسان‌گونه درآمده و از تنهایی رنج می‌برد. راه‌حل مشکل «دوگ»، رباتی است که او به معنای واقعی کلمه آن را می‌سازد. پیوند آن‌ها بسیار دوست‌داشتنی است، اما پس از جدایی‌شان، این سؤال مطرح می‌شود که آیا این دو می‌توانند دوباره به هم برسند؟ این انیمیشن هم که در لیست بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ قرار گرفته، در ۳۱ می (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد.

فیلم Young Woman and the Sea

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

با توجه به کمبود فیلم‌های پرمخاطب در آخرین روزهای هفته آخر ماه می، فیلم «دختر جوان و دریا» با بازی دیزی ریدلی، می‌تواند فرصتی مناسب برای درخشش در گیشه داشته باشد. اما این درخشش در گیشه، به شرطی است که این فیلم در میان غول‌های سینمایی مانند «Furiosa» و «فیلم گارفیلد» گم نشود. ریدلی در این فیلم نقش ترودی اِدِرل، زن جوانی را ایفا می‌کند که با شجاعت و اراده قوی خود، می‌خواهد در کانال مانش(کانال انگلیس) شنا کند. این فیلم هم مانند Robot Dreams در ۳۱ ماه می (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

فیلم‌های ماه ژوئن ۲۰۲۴

در ادامه با فیلم‌هایی که قرار است در ژوئن ۲۰۲۴ اکران شوند، آشنا شوید.

فیلم Bad Boys: Ride or Die

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

مایک لوری (با بازی ویل اسمیت) و مارکوس برنت (با بازی مارتین لارنس) که سابقه ۳۰ ساله در دستگیری مجرمان را در کارنامه خود دارند، در فیلم Bad Boys: Ride or Die با چالشی جدید روبرو می‌شوند.

این دو دوست و همکار دیرینه، بعد از اینکه توسط یک مجرم حرفه‌ای بدنام می‌شوند، خود را در موقعیتی دشوار می‌بینند. آن‌ها که حالا در مظان اتهام قرار دارند، باید برای اثبات بی‌گناهی خود و نجات جانشان تلاش کنند.

در این میان، مایک و مارکوس نه تنها باید از خود و خانواده‌هایشان محافظت کنند، بلکه با دشمنان جدیدی نیز روبرو خواهند شد. این فیلم پر از هیجان، اکشن و لحظات طنز است و بدون شک طرفداران این مجموعه فیلم را سرگرم خواهد کرد.

فیلم The Watchers

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

دختر M.Night Shyamalan کارگردان مشهور هالیوود، با فیلم نگهبانان ـ The Watchers اولین قدم خود را در عرصه کارگردانی برمی‌دارد. داکوتا فانینگ (به نام Mina) در این فیلم نقش زن جوانی را بازی می‌کند که به طور اتفاقی با جنگلی به ظاهر رویایی در ایرلند برخورد می‌کند.

اما این جنگل زیبا، رازهای تاریکی را در خود پنهان کرده است. مینا که در این جنگل گرفتار شده، به همراه سه غریبه دیگر با موجودات مرموزی روبرو می‌شود که در تاریکی شب پرسه می‌زنند. حالا مینا باید برای نجات جان خود و همراهانش، راهی برای فرار از این جنگل وحشتناک پیدا کند. اما آیا می‌تواند به غریبه‌هایی که در کنارش هستند اعتماد کند؟

این فیلم جذاب که یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ است، در ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) اکران خواهد شد.

فیلم Inside Out 2

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

Inside Out 2 دنباله انیمیشن محبوب Inside Out (درون و بیرون) محصول سال ۲۰۱۵ از استودیوی پیکسار است. این فیلم که در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد، به کارگردانی کلسی مان و تهیه‌کنندگی مارک نیلسن ساخته شده و فیلمنامه آن را مگ لفاوه به نگارش درآورده است.

داستان این فیلم در ذهن رایلی اندرسن که حالا یک نوجوان است، اتفاق می‌افتد. رایلی با چالش‌های جدیدی در زندگی خود روبرو می‌شود که باعث بروز احساسات پیچیده‌تری در او می‌شود. این احساسات توسط شخصیت‌های جدیدی به نام اضطراب، حسادت، خستگی و شرمندگی به تصویر کشیده می‌شوند.

فیلم The Bikeriders

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

فیلم جدید جودی کومر با عنوان سوارکاران- The Bikeriders که روایتگر داستانی جذاب در دهه ۱۹۶۰ است، می‌تواند به یک پدیده غیرمنتظره در گیشه تابستان ۲۰۲۴ تبدیل شود.

در این فیلم، جودی کومر در نقش کیتی، شاهد ماجراست و داستان از دید او روایت می‌شود. کیتی در طول فیلم، شاهد تحول یک باشگاه موتورسواری به نام وندال‌ها از یک گروه دوستانه به یک باند یاغی و خطرناک است.

آستین باتلر (تلماسه: بخش دوم)، تام هاردی، مایکل شانون، مایک فایست (مبارزه‌طلبان)، نورمن ریداس و بوید هولبروک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و هر یک از آنها نقشی کلیدی در این درام جذاب دارند.

فیلم Fancy Dance

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

لیلی گلدستون، ستاره فیلم Killers of the Flower Moon، در تابستان امسال با فیلم Fancy Dance راهی پرده‌های سینما می‌شود. این فیلم اورجینال که توسط اپل استودیوز تهیه شده، اکران سینمایی خواهد داشت.

در این فیلم، گلدستون نقش جکس را ایفا می‌کند، زنی که به دلیل ناپدید شدن خواهرش، از خواهرزاده‌اش روکی (با بازی ایزابل دروی-اولسون) مراقبت می‌کند. جکس و روکی مصمم هستند که در کنار هم بمانند، اما فرانک (با بازی شیا ویگام)، پدربزرگ روکی، خواهان حضانت کامل نوه‌اش است. تنها راه حل جکس و روکی برای رهایی از این وضعیت، یافتن مادر روکی است.

فیلم Kinds of Kindness

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

Kinds of Kindness (انواع مهربانی) یک فیلم کمدی-درام آنتولوژی (مجموعه داستان‌های به هم پیوسته) محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی یورگوس لانتیموس و نویسندگی مشترک او با افتیمیس فیلیپو است. این فیلم در تاریخ ۱۷ می ۲۰۲۴ در جشنواره کن به نمایش درآمد و قرار است از ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیرماه ۱۴۰۳) در آمریکا اکران شود.

این فیلم سه داستان مجزا را روایت می‌کند که به نوعی به هم مرتبط هستند و موضوعاتی مانند قدرت، کنترل، اراده آزاد و پویایی روابط انسانی را بررسی می‌کند. هر داستان بر روی شخصیت متفاوتی با بازی بازیگران مشهور تمرکز دارد، اما به نظر می‌رسد برخی از بازیگران در هر سه داستان نقش‌های متفاوتی را ایفا می‌کنند.

فیلم A Quiet Place: Day One

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

فیلم A Quiet Place: Day One که هم در ژانر علمی تخیلی و هم در ژانر وحشت قرار می‌گیرد، به عنوان پیش‌درآمدی برای دو فیلم قبلی این مجموعه عمل می‌کند و داستان حمله بیگانگان به شهر نیویورک را روایت می‌کند. در این فیلم شاهد فروپاشی سریع این شهر و تبدیل آن به یک ویرانه متروکه هستیم، جایی که فقط تعداد انگشت شماری از جمله سم (با بازی لوپیتا نیونگویی) و اریک (با بازی جوزف کوئین) زنده می‌مانند.

سم و اریک به این نکته کلیدی پی می‌برند که نقطه ضعف موجودات فضایی، شنوایی فوق‌العاده آنهاست و تنها راه زنده ماندن، سکوت مطلق است. اما با جدا شدن شهر نیویورک از بقیه ایالت، این دانش برای نجات آنها کافی خواهد بود؟

این فیلم که در لیست بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ قرار گرفته، در۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۷ تیر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

فیلم Horizon: An American Saga

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

کوین کاستنر علاقه زیادی به فیلم‌های وسترن دارد. او آنقدر به این ژانر علاقه دارد که سرمایه شخصی خودش را برای نوشتن، کارگردانی و بازی در «Horizon: حماسه‌ای آمریکایی» خرج کرده است. داستان این مجموعه در قالب ۴ فیلم است. فیلمبرداری دو فیلم از این مجموعه تا به حال انجام شده و قرار است هر دوی آن‌ها امسال اکران شوند.

جزئیات داستان هنوز کمی مبهم است، اما به نظر می‌رسد کاستنر نقش مردی را ایفا می‌کند که گروهی از مهاجران را به سمت غرب رهبری می‌کند تا آن‌ها بتوانند بعد از جنگ داخلی، زندگی جدیدی برای خودشان بسازند.

 فیلم‌های جولای ۲۰۲۴

در جولای ۲۰۲۴ نیز فیلم‌ و انیمیشن‌های شگفت‌انگیزی اکران خواهند شد که در اینجا به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

انیمیشن Despicable Me 4

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

هفت سال از آخرین حضور گرو و مینیون‌ها در دنیای سینما می‌گذرد و در این مدت، مینیون‌ها صاحب سری فیلم‌های مستقل خود نیز شده‌اند. با این حال، تابستان امسال شاهد بازگشت این شخصیت‌های محبوب در انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» خواهیم بود.

در این قسمت، گرو (با صداپیشگی استیو کارل) و خانواده‌اش با چالش جدیدی روبرو می‌شوند. ماکسین لو مال (با صداپیشگی ویل فرل) و والنتینا (با صداپیشگی سوفیا ورگارا) به عنوان دشمنان جدید وارد داستان می‌شوند. گرو که قدرت این تبهکاران را دست‌کم گرفته، به همراه خانواده‌اش باید برای پیشی گرفتن از آن‌ها تلاش کند. این انیمیشن جذاب در ۵ جولای امسال (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

فیلم MaXXXine

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

فیلم MaXXXine، سومین قسمت از مجموعه سه‌گانه وحشت Ti West، با بازگشت Mia Goth در نقش «مکسین مینکس» ما را به لس‌آنجلس پر زرق و برق دهه ۸۰ میلادی می‌برد. در این قسمت، شاهد تلاش‌های واقعی Maxine برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود، یعنی تبدیل شدن به یک ستاره سینما خواهیم بود.

اما، سرنوشت مکسین همچنان با دردسر و خطر گره خورده است. او در این مسیر با چالشی جدید به نام شبگرد (لقب ریچارد رامیرز، قاتل زنجیره‌ای آمریکایی) روبرو می‌شود که ماجرا را هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌کند.

Ti West برای تکمیل این مجموعه سه‌گانه وحشت، از جمع بازیگران برجسته‌ای مانند جانکارلو اسپوزیتو، بابی کاناوله، میشل موناهان و الیزابت دبیکی استفاده کرده است. این فیلم که در لیست بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ قرار گرفته، در ۵ جولای (۱۵ تیر ماه) در سینماها اکران خواهد شد.

فیلم Fly Me To The Moon

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

فیلم سینمایی Fly me to the moon، یک فیلم کمدی رمانتیک به کارگردانی گرگ برلانتی که قرار است با داستانی جذاب و بازی‌های درخشان، تماشاگران را به سفری سرگرم‌کننده در اوج رقابت فضایی ببرد. تاریخ اکران این فیلم جذاب ۱۲ جولای ۲۰۲۴ (۲۲ تیر ۱۴۰۳) است.

این فیلم بدون شک در زمینه خلاقیت حرفی برای گفتن دارد. چه تعداد کمدی رمانتیک دیگر سراغ دارید که حول محور رقابت فضایی برای فرستادن انسان به ماه در دهه ۶۰ میلادی بچرخند؟ در این فیلم، چانینگ تاتوم در نقش «کول دیویس» ایفای نقش می‌کند. این مرد هدایت پروژه فرود بر ماه ناسا را بر عهده دارد.

در مقابل او، اسکارلت جوهانسون در نقش «کلی جونز» ظاهر می‌شود، او متخصص در زمینه بازاریابی است و وظیفه شکل‌دهی به تصویر عمومی ناسا را به عهده دارد. در گذر داستان، عشقی بین این دو شخصیت شکوفا می‌شود.

 فیلم Twisters

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

به دنبال فیلم پرفروش «گردباد» سال ۱۹۹۶، اکنون فیلم جذاب دیگری با عنوان جدید Twisters در راه است! این فیلم که توسط لی ایزاک چانگ کارگردانی می‌شود، قرار است در ۱۹ جولای ۲۰۲۴ (۲۹ تیر ۱۴۰۳) اکران شود. جزئیات دقیقی از داستان «گردباد» منتشر نشده است، اما با توجه به شغل شخصیت‌های اصلی، می‌توان حدس زد که فیلم حول محور طوفان‌های بزرگ و خطرات و هیجانات ناشی از آنها خواهد چرخید.

فیلم Deadpool & Wolverine

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

بسیاری از طرفداران دنیای ابرقهرمانان مارول – Marvel معتقدند که فیلم ددپول و ولورین ناجی گیشه این کمپانی خواهد بود. بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین پس از دو دهه، دقیقا همان چیزی بود که فیلم ددپول ۳ (که قبلا با این عنوان شناخته می‌شد) به آن نیاز داشت.

رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول، نقش پررنگی در به ثمر رساندن این پروژه داشت و حالا این فیلم می‌تواند به عنوان بهترین سلاح مارول برای مقابله با خستگی مخاطبان از ابرقهرمان‌ها عمل کند.

شاید جزئیات داستان «ددپول و ولورین» چندان مهم نباشد. مهم این است که در این فیلم شاهد نبردی حماسی بین ددپول و ولورین خواهیم بود و در نهایت، این دو ابر‌قهرمان محبوب برای شکست دادن شخصیت منفی داستان با هم متحد می‌شوند.

Deadpool & Wolverine قطعا یکی از بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۲۴ خواهد بود که در ۲۶ جولای امسال (۵ مرداد ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد.

فیلم‌های آگوست ۲۰۲۴

حالا نوبت معرفی برخی از برترین فیلم‌های آگوست ۲۰۲۴ است، در ادامه با چند مورد از آن‌ها آشنا شوید.

فیلم Harold and the Purple Crayon

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

در دنیای پرهیاهوی فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌های کودکان، «هارولد و مداد شمعی بنفش» را به یک اثر منحصر به فرد تبدیل شده است. این فیلم که در واقع دنباله کتاب مصور محبوب «هارولد و مداد شمعی بنفش» اثر «کرت جانسون» است، داستان پسرکی به نام هارولد را روایت می‌کند که با مداد شمعی جادویی‌اش دنیای خیال خود را به دنیای واقعی پیوند می‌زند.

زکری لیوای، بازیگر مشهور هالیوود که بیشتر با نقش ابرقهرمانی «شازم» شناخته می‌شود، در این فیلم چهره متفاوتی از خود به نمایش می‌گذارد. او در نقش هارولد، پسری باهوش و خلاق ظاهر می‌شود که با قدرت تخیل خود مرز بین دنیای واقعی و خیالی را از بین می‌برد.

هارولد که تمام عمر خود را در دنیای امن و خیالی کتابش گذرانده، با ورود به دنیای واقعی با چالش‌ها و تجربیات جدیدی روبرو می‌شود. او باید یاد بگیرد که چگونه با انسان‌های واقعی ارتباط برقرار کند، در دنیای واقعی مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرد و از قدرت جادویی مداد شمعی خود به درستی استفاده کند.

بدون شک فیلم Harold and the Purple Crayon، یکی از فیلم‌های جذاب و دیدنی سال خواهد بود و در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۲۴ (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

فیلم Trap

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

ام. نایت شامالان، کارگردان هندی باتجرببا فیلمی پر از راز و رمز به سینماها می‌آید. فیلم Trap (تله)، جدیدترین اثر این کارگردان نامدار هالیوود، این تابستان راهی سینماها می‌شود.

جاش هارتنت، بازیگر فیلم اوپنهایمر در این فیلم نقش کوپر را بر عهده دارد. کوپر مردی است که دخترش رایلی (با بازی آریل دونوگو) را به کنسرت لیدی ریون می‌برد. (لیدی ریون خواننده‌ای که فعالیت و آثار او سبک تیلور سویفت است، اما به اندازه تیلور معروف و محبوب نیست).

پس از ورود به سالن کنسرت، کوپر متوجه می‌شود که همه چیز در این کنسرت مشکوک به نظر می‌رسد. در واقع، این کنسرت یک تله است که پلیس برای به دام انداختن قاتل زنجیره‌ای به نام Butcher طراحی کرده است. نکته جالب اینجاست که کوپر همان Butcher است!

حالا، سوالی که ذهن تماشاگران را به خود مشغول می‌کند این است که کوپر برای فرار از این تله مرگبار که در آن با دخترش و هزاران نفری که در آن کنسرت شرکت کرده‌اند و از همه چیز بی‌خبرند، چه باید بکند؟

فیلم «تله» با فضایی پر از راز و رمز و داستانی هیجان‌انگیز، بدون شک یکی از بهترین فیلم های مورد‌انتظار سال ۲۰۲۴ خواهد بود که در ۹ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

فیلم Borderlands

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

در حالی که معمولا تب و تاب فیلم‌های تابستانی در ماه آگوست فروکش می‌کند، ایلی راث، کارگردان نامدار هالیوود، با اقتباس از بازی‌های ویدیویی محبوب مثل سرزمین‌های مرزی (Borderlands) قصد دارد این روند را تغییر دهد.

این فیلم که در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) راهی سینماها می‌شود، تماشاگران را به سفری هیجان‌انگیز و پرماجرا در دنیایی پر از اکشن، طنز و موجودات عجیب و غریب می‌برد.

کیت بلانشت، بازیگر برنده جایزه اسکار، در نقش لیلیث، رهبر گروهی از مزدوران بین کهکشانی، در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. در کنار او، ستارگان دیگری همچون کوین هارت، فلوریان مونته‌انو، آریانا گرینبلات، جیمی لی کورتیس و جک بلک نیز حضور دارند.

اگر با دیدن شخصیت‌ها و داستان این فیلم به یاد «نگهبانان کهکشان» افتاده‌اید، بی‌راه نگفته‌اید. سرزمین‌های مرزی نیز فضایی مشابه با این فیلم محبوب مارول دارد و پر از شوخی، طنز و لحظات هیجان‌انگیز است.

فیلم It Ends With Us

فیلم It ends with us با اقتباس از رمان پرفروش (کالین هوور- Colleen Hoover) با بازی بلیک لایولی و جاستین بالدونی، در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) راهی سینماها می‌شود.

این فیلم داستانی تاریک و دردناک از عشقی ممنوعه را روایت می‌کند که در آن، لیلی بلوم، زنی جوان و زیبا، گرفتار چنگال رایل کین‌ کید، مردی ثروتمند و قدرتمند می‌شود. در نگاه اول، رایل مردی ایده‌آل به نظر می‌رسد. اما لیلی به زودی متوجه می‌شود که پشت این چهره جذاب، مردی خشن و آزاردهنده پنهان شده است.

این فیلم به بررسی پیامدهای مخرب روابط آزاردهنده می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه عشق می‌تواند به زنجیری تبدیل شود که رهایی از آن دشوار است.

فیلم Alien: Romulus

بهترین فیلم های قابل اکران در سال ۲۰۲۴

با فیلم Alien: Romulus (بیگانه: رومولوس) که در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) اکران می‌شود، از ترس و هیجان فریاد خواهیم کشید. این فیلم که به مجموعه «بیگانه» بازمی‌گردد، قرار است حسابی ما را بترساند.

در حال حاضر تنها یک تیزر تریلر کوتاه از فیلم منتشر شده است، اما همین تیزر هم توانسته موجوداتی به نام Facehugger را ترسناک‌تر از همیشه نشان دهد.

در این فیلم، شاهد حضور بازیگران جوانی مانند کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، آرچی رنو و دیوید جانسون هستیم. این بازیگران جوان وظیفه ایفای نقش در برابر موجودات هولناک «بیگانه» را بر عهده دارند. با توجه به سابقه‌ کارگردانی آلوارز در ساختن فیلم‌های ترسناک، می‌توان انتظار داشت که فیلم «بیگانه: رومولوس» در بین بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ ترسناک‌ترین فیلم‌ باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
۷ فیلم برتر علمی تخیلی استیون اسپیلبرگ ١٠ تا از بهترین فیلم های سال ٢٠٢۴ که بالاترین امتیاز را گرفته‌اند ١٠ تا از بهترین فیلم ها و سریال‌های ساخته شده براساس بازی های ویدیویی؛ از شاهزاده ایرانی تا فال‌اوت ۲۰ فیلم ابرقهرمانی عجیب و غریب تاریخ که حتما باید تماشا کنید چرا کیفیت فیلم های سینمای سال ۲۰۲۴ پایین است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*