مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL مدل Q7

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL از یک گوشی اقتصادی هم ارزان‌تر است

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL مدل Q7 از زیرمجموعه این برند به‌نام FFalcon Thunderbird با مشخصات عالی و قیمت اقتصادی رونمایی شد.

زیر برند TCL با نام FFalcon Thunderbird یک مانیتور گیمینگ جدید به نام Q7 را وارد بازار چین کرده است که در ادامه نگاهی به مشخصات کلیدی آن خواهیم انداخت.

معرفی مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL

مانیتور تی سی ال دارای یک پنل 27 اینچی FAST HVA است که از فناوری MiniLED هشت کاناله AM و فناوری نقطه کوانتومی استفاده می کند. رزولوشن آن 2560×1440 و رفرش ریت آن 240 هرتز است که آن را برای بازی‌های گرافیکی و استفاده حرفه‌ای مناسب می‌کند.

Q7 از 1152 منطقه کم نور محلی بهره می‌برد که به نسبت کنتراست داینامیکی 1،000،000:1 و نسبت کنتراست استاتیک 2500:1 کمک می کند. این فناوری همچنین از پاسخگویی فوری نور پس زمینه و عملکرد بدون سوسو زدن پشتیبانی می‌کند و به نقاط کم نور خالص ۱۶ بیتی DC دست می‌یابد.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL مدل Q7

این مانیتور گیمینگ می‌تواند به حداکثر روشنایی 1600 نیت برسد و دارای گواهی VESA DisplayHDR 1400 است که به‌لطف آن محتوایی با وضوح HDR با سطوح پایین رنگ مشکی 0.001 نیت را تضمین می‌کند. از نظر دقت رنگ، این مانیتور 95 درصد از گاموت رنگ DCI-P3 و 99 درصد از گاموت رنگ sRGB را با مقدار Delta E کمتر از 2 پوشش می‌دهد. این امر بازتولید دقیق رنگ را تضمین می‌کند که برای تولیدکنندگان محتوا و طراحان مفید است.

این نمایشگر گیمینگ همچنین دارای زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه GTG است که تاری حرکت را کاهش می‌دهد و تجربه بصری روان‌تری را ارائه می‌کند. این با هر دو AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync سازگار است و امکان نرخ تازه‌سازی همزمان را برای جلوگیری از پرش صفحه فراهم می‌کند.

در بخش اتصالات این مانیتور شامل دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DP 1.4 و یک جک هدفون است که آن را برای استفاده با هر دو رایانه و کنسول بازی همه‌کاره می‌کند. Q7 همچنین دارای یک دکمه جوی استیک پنج کاره برای کنترل کارآمدتر است.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL مدل Q7 شامل ویژگی‌های کاربرپسندی مانند حالت محافظت از چشم با نور آبی کم برای کاهش فشار چشم در استفاده طولانی‌مدت است. این نمایشگر همچنین از قابلیت چند صفحه‌ای PIP/PBP پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد محتوا را از دو منبع مختلف به‌طور همزمان متصل کرده و نمایش دهند. این مانیتور همچنین به یک نگهدارنده هدفون جمع شونده و یک پایه قابل تنظیم مجهز شده است که برای بهبود راحتی کاربر قابل کج شدن، چرخش و تنظیم ارتفاع خواهد بود.

قیمت

مانیتور گیمینگ Thunderbird Q7 هم اکنون با قیمت اولیه 1999 یوان (282 دلار) در چین، پیش‌فروش می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
مانیتور گیمینگ اولد ال جی با نرخ پاسخگویی شگفت‌انگیز ۴۸۰ هرتزی رونمایی شد مانیتور گیمینگ اقتصادی جدید ایسر، حسابی هوای جیب گیمرها را دارد مانیتور خمیده غول پیکر ۵۷ اینچی ایسر رونمایی شد؛ ایده‌آل بازی‌های دونفره