وانت باری کاپرا B

وانت باری کاپرا B بهمن، با این مشخصات فنی و امکانات روانه بازار می‌شود + کاتالوگ

وانت باری کاپرا B گروه بهمن به‌زودی روانه بازار می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات وانت باری Capra B آشنا خواهیم شد.

تولید وانت مزدا یا همان وانت کارا به‌زودی توسط گروه بهمن متوقف خواهد شد و این گروه خودروسازی قصد دارد کاپرا B یا کاپرا تک کابین را به‌عنوان جایگزین آن روانه بازار کند. وانت کارا به‌دلیل استهلاک پایین و دردسرهای کمی که به‌همراه داشت، توانست آمار فروش بالایی را ثبت کند و اکنون گروه بهمن به‌دنبال تکرار موفقیت آن است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات وانت باری کاپرا B آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی وانت باری کاپرا B 

گروه بهمن قصد دارد کاپرا B را در دو نسخه تک و دو کابین به‌شکل تک دیفرانسیل روانه بازار کند که همین مشخصات آن را به جایگزین وانت کارا تبدیل خواهد کرد. این خودرو قرار است با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با کد N20LLBLA تولید شود که می‌تواند قدرتی برابر با 139 اسب بخار و گشتاور 192 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی کاپرا B

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شیشه بالابرهای برقی، سیستم ضد لغزش (ASR)، ریموت کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، سنسورهای پایش باد تایرها (TPMS)، فرمان هیدرولیک، ترمزهای ABS، EBD، EBA و BAS، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری (ESC) و دو کیسه هوای ایمنی اشاره کرد.

قیمت کاپرا بی

وانت کارا و وانت کاپرا

هنوز قیمت کاپرا بی مشخص نشده است؛ اما با توجه به این‌که قیمت کاپرا دو کابین و دو دیفرانسیل حدود 960 میلیون تومان است، احتمالا قیمت نسخه تک دیفرانسیل و تک کابین نیز کمتر از 800 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
۱۰ پیکاپ جدید سال ۲۰۲۴ که مصرف سوختشان به‌طور عجیبی پایین است از میدان نبرد به خیابان های شهر؛ چگونه ماشین جنگی هاموی به هامر خیابانی تبدیل شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*