فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک

فروش پژو 207 اتوماتیک با تحویل 90 روزه شروع شد + شرایط ثبت نام

شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای برای متقاضیان منتخب، شرایط طرح فروش پژو 207 اتوماتیک در خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین اطلاعیه فروش محصولات خود در نظر دارد تا برای آن دسته از متقاضیانی که در سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند و اسامی آنان به‌عنوان برگزیدگان زمستان 1402 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام و همچنین پیامک تخصیص به آنان ارسال شده است، خودرو پژو 207 اتوماتیک را عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک – خرداد 1403

فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک

در طرح عرضه پژو 207 اتوماتیک، خودرو مذکور با شرایط فروش فوق العاده و تحویل 90 روزه به قیمت 609 میلیون و 934 هزار و 900 تومان به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌شود. همچنین شرایط پیش فروش این خودرو برای متقاضیان با اولویت زمستان 1402 نیز فراهم است که در این طرح نیز ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل آبان 1403 با قیمت 304 میلیون و 967 هزار و 400 تومان عرضه خواهد شد. مابقی وجه خودرو نیز پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل، محاسبه و از خریدار دریافت می‌شود.

شایان ذکر است متقاضیان تا 10 روز زمان دارند نسبت به تکمیل وجه در این طرح اقدام کنند. همچنین تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی، یعنی آدرس https://esale.ikco.ir انجام می‌شود. متقاضیان با مراجعه به سامانه ذکر شده و بسته به شرایط انتخابی باید مبلغ کل یا پیش پرداخت خودرو را واریز کنند.

همچنین شما را دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی دو نمونه از جدیدترین محصولات ایران خودرو، یعنی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال و ریرا برقی را در گجت نیوز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: