تصاویر مقایسه ای آیفون 15 پرو و آیفون 16 پرو

تفاوت‌های ظاهری آیفون 16 پرو و آیفون 15 پرو را تماشا کنید

تصاویر مقایسه ای آیفون 15 پرو و آیفون 16 پرو منتشر شد. در ادامه با مشاهده عکس های iPhone 15 Pro و iPhone 16 Pro این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کنید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که افشاگری شناخته‌شده با نام Majin Bu به‌تازگی در ایکس (توییتر سابق) تصاویری را جهت مقایسه آیفون 15 پرو و آیفون 16 پرو منتشر کرد. در این تصاویر یک آیفون 15 پرو واقعی با یک ماکت از آیفون 16 پرو در زوایای مختلف کنار هم دیگر قرار گرفته‌اند تا بتوان آن‌ها را از لحاظ ابعاد و طراحی مقایسه کرد.

مقایسه تصویری نسخه پرو آیفون 15 و آیفون 16

در نگاه به این تصاویر اولین نکته‌ای که توجه را به خود جلب می‌کند تفاوت اندازه بین این دو گوشی است. به نظر می‌رسد 16 پرو افزایش نسبتاً محسوس اندازه بدنه را نسبت به نسخه سال قبل تجربه خواهد کرد. بنا به شنیده‌های اخیر، آیفون 16 پرو یک نمایشگر 6.3 اینچی دارد، در حالی که آیفون 15 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی عرضه شده بود. این افزایش اندازه پنل آنچنان زیاد نیست ولی به نوبه خود می‌تواند تجربه کاربر از تماشای محتوا در نمایشگر را بهبود ببخشد.

تصاویر مقایسه ای آیفون 15 پرو و آیفون 16 پرو

پیش‌تر زمزمه‌هایی مبنی بر باریک‌تر شدن حاشیه نمایشگر iPhone 16 Pro به گوش می‌رسید، اما در مقطع کنونی از آنجا که هنوز نسخه اصلی این گوشی معرفی نشده است نمی‌توان در این باره قضاوت کرد. همچنین این تصاویر از ایجاد تغییر در دوربین‌ها حکایت می‌کنند و همان‌طور که پیش از این گزارش شده بود، آیفون 16 پرو به سنسور دوربین بزرگ‌تری مجهز خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نسخه پرو گوشی جدید اپل از دوربین‌های تله‌فوتو پریسکوپی 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و اولترا واید 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گفتنی است که دوربین 12 مگاپیکسلی مذکور در گذشته در آیفون 15 پرو مکس به کار رفته بود. این گوشی به‌لطف این دوربین‌های جدید می‌تواند از نظر دوربین بین بهترین گوشی‌های سال 2024 جا بگیرد.

تصاویر مقایسه ای آیفون 15 پرو و آیفون 16 پرو

در این تصاویر یک دکمه اختصاصی برای گرفتن عکس روی بدنه گوشی جدید اپل به چشم می‌خورد. این دکمه به نوعی نقش دکمه شاتر دوربین‌ها را برای این موبایل ایفا می‌کند و شاید قابلیت‌های دیگری مثل تنظیم میزان زوم را داشته باشد. در نهایت دست کم با توجه به این تصاویر جدید و اطلاعات افشا شده در گذشته، کلیت طراحی iPhone 16 Pro دست‌نخورده باقی مانده است.

انتظار می‌رود سری آیفون 16 شامل نسخه‌های استاندارد، پرو و همچنین آیفون 16 پرو مکس در ماه سپتامبر پیش رو به‌صورت رسمی معرفی شود.

در گجت نیوز بخوانید:
آيفون ۱۶ پرو مکس، بزرگترین گوشی تاریخ اپل خواهد بود دوربین آیفون ۱۶ پرو با ۵ تغییر و پیشرفت مهم همراه است بزرگترین تغییرات دوربین که در آیفون ۱۶ پرو منتظرشان هستیم کلید موفقیت آیفون ۱۶ در دستان بدترین آیفون تاریخ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*