فروش نیسان سیلفی ایران

فروش نیسان سیلفی آغاز شد + قیمت

فروش نیسان سیلفی سامانه فروش خودروهای وارداتی آغاز شد. تا روز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارید Nissan Sylphy را با قیمت مصوب ثبت سفارش کنید.

متقاضیانی که در اسفند 1401 حساب وکالتی خود را با مبلغ 500 میلیون تومان مسدود کرده‌اند، از امروز می‌توانند به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی SaleAuto.ir مراجعه کرده و خودروی دلخواه خود را انتخاب کنند. گفتنیست که مهلت ثبت درخواست در سامانه تا روز چهارشنبه، ۹ خرداد ماه و ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه خواهد بود. یکی از خودروهایی که در این سامانه قرار گرفته، خودرو ژاپنی نیسان سیلفی است.

براساس اطلاعیه‌ای که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر کرده، فروش نیسان سیلفی شرکت نامی خودرو نیز از این تاریخ آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند آن را با قیمت علی‌الحساب اعلام شده خریداری کنند. قیمت ۱ میلیارد و ۷۵۷ میلیون و ۸۴۰ هزار تومانی نیسان سیلفی نامی خودرو، قیمت مربوط به مبادی ورودی خواهد بود. این یعنی با محاسبه دیگر هزینه‌ها نظیر کرایه حمل، اسقاط خودرو فرسوده، مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری قیمت نهایی نیسان سیلفی می‌تواند به بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برسد.

مشخصات نیسان سیلفی

فروش نیسان سیلفی

این سدان وارداتی از یک پیشرانه‌ی سه سیلندر 1.2 لیتری بهره می‌برد که با وجود حجم کم، توانی خیره‌کننده دارد. این پیشرانه قادر به تولید حداکثر 134 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. گویی یک قلب تپنده‌ی قدرتمند در زیر کاپوت این خودرو جای گرفته است.

اما این قدرت به تنهایی کافی نیست. برای انتقال این توان به چرخ‌ها، از یک گیربکس تک‌سرعته اتوماتیک هوشمند استفاده شده است. این گیربکس به طور دقیق و روان، قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند تا رانندگی لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

فروش نیسان سیلفی

علاوه بر قدرت و عملکرد عالی، این سدان ژاپنی از امکانات رفاهی متعددی نیز برخوردار است که سفر را برای شما ایمن و راحت‌تر می‌کند.

  • سیستم کنترل کشش و پایداری: این سیستم به شما کمک می‌کند تا در شرایط لغزنده و ناپایدار، کنترل خودرو را به دست بگیرید و از بروز حادثه جلوگیری کنید.
  • سنسور فشار باد تایرها: این سنسور به طور مداوم فشار باد تایرها را رصد می‌کند و در صورت کم شدن باد، به شما هشدار می‌دهد تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید.
  • سانروف: سانروف این خودرو، حس آزادی و طراوت را به کابین می‌آورد و به شما امکان می‌دهد تا از منظره‌ی بیرون لذت ببرید.
  • حالت‌های مختلف رانندگی: این سدان دارای حالت‌های مختلف رانندگی است که می‌توانید با توجه به شرایط جاده و نیاز خود، حالت رانندگی مناسب را انتخاب کنید.
  • دوربین دنده عقب: با استفاده از دوربین دنده عقب، به راحتی می‌توانید هنگام دنده عقب، از فضای پشت خودرو آگاه شوید و از برخورد با موانع جلوگیری کنید.
  • دوربین ثبت وقایع: این دوربین، اتفاقات رانندگی را ضبط می‌کند و در صورت بروز حادثه، می‌تواند به عنوان مدرک مورد استفاده قرار گیرد.
  • اتوهلد: اتوهلد از ترمز دستی برقی این خودرو فعال می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به فشردن پدال ترمز، در ترافیک یا سربالایی‌ها توقف کنید.
  • استارت بدون کلید: با استفاده از سیستم استارت بدون کلید، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کلید، خودرو را روشن و خاموش کنید.
در گجت نیوز بخوانید:
شرایط فروش نیسان سانی وارداتی در اردیبهشت ۱۴۰۳ نیسان از ۴ خودرو کانسپت هیجان‌انگیز با طراحی فضایی در نمایشگاه پکن رونمایی کرد نیسان قشقایی فیس لیفت مدل ۲۰۲۵ با چهره هرچه جذاب‌تر و امکانات جدید رونمایی شد شرایط فروش نیسان ترا برای اولین بار در ایران مدل جدید نیسان پاترول، شاسی بلند خوشنام ژاپنی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*