کاپرا U

کاتالوگ رسمی پیکاپ جدید کاپرا U گروه بهمن منتشر شد

کاتالوگ رسمی پیکاپ جدید کاپرا U گروه بهمن منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ دو دیفرانسیل Capra U آشنا خواهیم شد.

گروه بهمن در ادامه طرح گسترش محصولات خانواده کاپرا قصد دارد کاپرا U را به بازار عرضه کند. در همین راستا این خودروساز، کاتالوگ پیکاپ جدید خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد این خودرو قرار است با پیشرانه و گیربکس جدید به‌همراه سیستم چهار چرخ محرک روانه بازار ایران شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Capra U آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی کاپرا U

کاپرا U به پیشرانه جدید 2.4 لیتری تنفس طبیعی با کد 4K22D4M NA.2.4L مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 161 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیشرانه نسبت به پیشرانه کاپرا 2 قدرت بیشتری را تولید می‌کند.

کاپرا U

همچنین گروه بهمن برای این خودرو گیربکس جدید 6 سرعته اتوماتیک را نیز در نظر گرفته است. در واقع، قدرت تولید شده از پیشرانه این خودرو توسط گیربکس 5 سرعته دستی و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این پیکاپ از سیستم چهار چرخ محرک نیز بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی کاپرا یو

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شیشه بالابرهای برقی، سیستم ضد لغزش (ASR)، ریموت کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، سنسورهای پایش باد تایرها (TPMS)، رکاب‌های آلومینیومی، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، فرمان هیدرولیک، ترمزهای ABS، EBD، EBA و BAS، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری (ESC) و ۲ کیسه هوای ایمنی اشاره کرد.

گفتنی است اخیرا گروه بهمن از کاپرا B نیز رونمایی کرده بود.

ویدیو مرتبط
بیشتر بخوانید:
پیکاپ G9 بهمن موتور؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت بهمن موتور 4 نسخه جدید پیکاپ کاپرا را به بازار عرضه می‌کند + جزئیات شکست دردناک کینگ لینگ تاگا، پیکاپ دورگه چینی-ژاپنی در بازار ایران