بایک BJ30

مونتاژ شاسی بلند آفرودی بایک BJ30 در ایران

بایک BJ30 توسط شرکت دیار خودرو در ایران مونتاژ می‌شود. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات رفاهی BAIC BJ30 آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که شرکت دیار خودرو قصد دارد شاسی بلند آفرودی بایک BJ30 را در ایران مونتاژ و به بازار عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات شاسی بلند آفرودی بایک بی جی 30 آشنا خواهیم شد.

گفتنی است شرکت دیار خودرو که اخیرا در تولید محصولات خود با مشکلات متعددی مواجه شده بود، پس از پیوستن به گروه ماموت به امکانات بیشتری برای تولید خودروها دست پیدا کرده است. ضمن این‌که گروه ماموت نیز از طریق شرکت مکث موتور، شاسی بلند بایک ایکس 7 را با نام تیارا پرایم و از طریق شرکت سانیار موتور پارسیان، شاسی بلند بایک ایکس 35 را با نام تیگارد ایکس 35 به بازار ایران عرضه کرده و اکنون قصد دارد با دیار خودرو نیز یکی دیگر از محصولات بایک را به بازار ایران عرضه کند. دیار خودرو پیش از این، خودروهای بایک BJ40 و بایک BJ80 را در ایران رونمایی کرده بود.

مشخصات فنی بایک BJ30

بایک BJ30

بایک BJ30 در چین در نسخه‌های بنزینی و هیبریدی به فروش می‌رسد و هنوز مشخص نیست دیار خودرو قصد دارد این خودرو را در کدام نسخه به بازار ایران عرضه کند؛ اما به احتمال زیاد شاهد عرضه نسخه بنزینی آن به بازار ایران خواهیم بود.

بایک BJ30

بایک بی جی 30 در نسخه بنزینی به یک موتور 1.5 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 188 اسب بخار و گشتاور 305 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته T-GDI به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی بایک بی جی 30

بایک BJ30

از امکانات مهم بایک بی جی 30 می‌توان به دسته دنده ماوسی، کلاستر دیجیتالی، سیستم کروز کنترل، رادار نقطه کور (BSD)، رادار نقطه کور (BSD)، سامانه کنترل پایداری (ESP)، باز و بسته کردن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی و همراه با گرم‌کن، ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه، شش کیسه هوای ایمنی، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو، سنسورهای نور و باران، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرم‌کن، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
بیشتر بخوانید:
بایک BJ212 ؛ کپی جدید چینی‌ ها از خودرو با اصالت آمریکایی مشخصات فنی و امکانات رسمی بایک EU5 ، سدان برقی دیار خودرو منتشر شد نسخه آفرودی بایک بی جی ۴۰ با ظاهری جذاب معرفی شد؛ محصول دیار خودرو در لباسی جدید