تاریخ معرفی کنسول دستی ایکس باکس

تاریخ معرفی کنسول دستی ایکس باکس مشخص شد

یک افشاگر، تاریخ معرفی کنسول دستی ایکس باکس را فاش کرد. تا چند روز دیگر منتظر خبرهای جذابی از کنسول بازی قابل حمل مایکروسافت باشید.

اواسط اردیبهشت ماه بود که در گزارشی گفتیم که احتمالاً کنسول قابل حمل مایکروسافت در راه است. اکنون شایعاتی به گوش می‌رسد که ظاهراً مایکروسافت در نمایشگاه پیش رو ایکس باکس که در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار می‌شود، از کنسول دستی ایکس باکس رونمایی خواهد کرد.

این نمایشگاه که معمولاً به معرفی بازی‌های جدید و به‌روزرسانی‌های مربوط به عناوین آینده ایکس باکس می‌پردازد، امسال ظاهراً شاهد رونمایی از یک محصول جدید و هیجان‌انگیز خواهد بود.

از رویداد آینده ایکس باکس چه انتظاری داریم؟

طبق ویدیویی که توسط افشاگر معروف eXtas1s در یوتیوب منتشر شده و به فارسی ترجمه شده است، در این نمایشگاه شاهد تیزری از ایکس باکس قابل حمل جدید خواهیم بود. هرچند که باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر ماند و با احتیاط به این شایعات نگاه کرد، اما اگر این خبر صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد که فقط شاهد معرفی کوتاهی از این کنسول در نمایشگاه خواهیم بود.

تاریخ معرفی کنسول دستی ایکس باکس

علاوه بر این کنسول دستی، احتمال عرضه یک بازی جدید از استودیوهای ایکس باکس به صورت سایه وار (غافلگیرانه) نیز پس از این نمایشگاه وجود دارد. حدس‌هایی در مورد این بازی زده می‌شود که شامل Microsoft Flight Simulator 2024 و Towerborne و یا State of Decay 3 می‌شود. البته انتشار بسته الحاقی جدید برای Starfield، بهترین بازی انحصاری ایکس باکس که شایعات انتشار آن برای PS5 مطرح بود نیز محتمل است.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات کنسول دستی مایکروسافت در دسترس نیست. با این حال، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه به‌عنوان یک پلتفرم عالی برای تجربه Xbox Game Pass به صورت قابل حمل عمل کند.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا امکان دانلود بازی‌ها به صورت محلی در این دستگاه وجود خواهد داشت یا اینکه کاربران فقط می‌توانند از طریق استریم ابری به آن‌ها دسترسی داشته باشند؟

در حالت دوم، با توجه به امکان تجربه مشابه با Xbox Cloud Gaming و استفاده از کنترلرهایی مانند Backbone One یا Turtle Beach Stealth Ultra روی گوشی‌های هوشمند، جذابیت این کنسول دستی ممکن است تا حدودی کاهش یابد.

با این حال، تا زمان برگزاری این نمایشگاه تا چند روز آینده و در صورت صحت داشتن این شایعات، باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت چه سورپرایزی برای طرفداران خود در نظر گرفته است.

در گجت نیوز بخوانید:
بازی‌های ایکس باکس به پلی استیشن ۵ می‌آیند؟ بهترین نسخه بازی های Assassin’s Creed و Resident Evil این ماه به سرویس گیم پس ایکس باکس اضافه می‌شود رایج‌ترین مشکلات کنسول ایکس باکس سری اس + راه حل آن‌ها شایع ترین مشکلات ایکس باکس سری ایکس + راه حل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*