بسته الحاقی جدید Night Springs الن ویک 2 - Alan Wake 2

تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی جدید بازی الن ویک 2، شاهکار سم لیک

بسته الحاقی Night Springs بازی الن ویک 2 با شخصیت‌های قابل بازی جدید منتشر شد. در ادامه جزئیات و ویدیو این دی ال سی Alan Wake 2 را از دست ندهید.

اواخر 2023 بعد از سال‌ها انتظار بالاخره دنباله بازی الن ویک (Alan Wake)، یکی از ساخته‌های برجسته استودیو رمدی (Remedy) منتشر شد. بازی الن ویک 2 با استقبال گسترده گیمرها و طرفداران پروپاقرص این آی‌پی مواجه شد و حتی در مراسم The Game Awards 2023 در چندین بخش از جمله بهترین کارگردانی و بهترین داستان جایزه کسب کرد. حالا آن دسته از گیمرهایی که هنوز مشتاق گشت‌وگذار در دنیای درگیرکننده این بازی هستند، می‌توانند بسته الحاقی جدید آن با نام Night Springs را تجربه کنند.

بسته الحاقی Night Springs بازی الن ویک 2 منتشر شد

بر اساس جدیدترین اخبار بازی ها و کنسول های بازی، در جریان رویداد Summer Game Fest 2024 تریلر رسمی بسته الحاقی Night Springs بازی الن ویک 2 به نمایش گذاشته شد. خوشبختانه این بسته به سرعت پس از انتشار تریلر، در دسترس قرار گرفته است و هم‌اکنون امکان دریافت آن برای پلی استیشن 5 (و احتمالاً پلی استیشن 5 پرو در آیند)، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی وجود دارد. این بسته به‌عنوان بخشی از نسخه دیلاکس دیجیتال و همچنین نسخه‌های فیزیکی کالکتور و دیلاکس ارائه می‌شود.

این دی ال سی داستان Night Springs، برنامه تلویزیونی الن ویک داخل دنیای این بازی را روایت می‌کند و تاثیرات آن را در دنیای واقعی و «مکان تاریک» به نمایش می‌گذارد. البته در اینجا نه به‌عنوان اولین ویک، بلکه در نقش تیم بریکر، روز مریگولد و جسی فیدن طی سه قسمت بازی می‌کنید. همه این شخصیت‌ها را پیش‌تر در بازی شناخته‌اید، ولی در این بسته الحاقی در نقش نسخه‌ای متفاوت از آن‌ها قرار می‌گیرید.

بسته الحاقی جدید Night Springs الن ویک 2 - Alan Wake 2

استودیو رمدی از مدتی قبل انتشار دو بسته الحاقی جدید برای بازی الن ویک 2 را اعلام کرده بود. حالا که Night Springs به مرحله انتشار رسیده است، باید منتظر دومین بسته با نام The Lakehouse بود. هرچند جزئیات زیادی درباره این دی ال سی در دسترس نیست، به‌واسطه توضیحات کوتاه رمدی مشخص شده است که حول محور یک مرکز تحقیقاتی در کالدرون لیک می‌چرخد. در این مرکز که تحت مدیریت یک سازمان دولتی مستقل قرار دارد، ناگهان حادثه‌ای همه‌چیز را به هم می‌ریزد.

از دست ندهید:
بازی UFL، رقیب فیفا و پی اس با سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو از راه رسید + ویدیو ۵ رونمایی بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی که بی‌صبرانه منتظر رخ دادن آن‌ها در تابستان هستیم این وسیله گیمینگ به اندازه ۶ تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ ارزش دارد + ویدیو کال آف دیوتی بلک اپس ۶ رسماً معرفی شد + تریلر فروش PS5 سونی در فصل اخیر پنج برابر ایکس باکس بوده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*