وسیله گیمینگ شبیه ساز رانندگی آفرود CXC

این وسیله گیمینگ به اندازه ۶ تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ ارزش دارد + ویدیو

این وسیله گیمینگ عجیب و غریب شما را به دل جاده‌های آفرود می‌برد. در ادامه ویدیو این شبیه ساز رانندگی آفرود را از دست ندهید.

اگر به بازی‌های ماشینی علاقه دارید و در همان حال هنوز آنقدر در رانندگی حرفه‌ای نیستید که دست به ماجراجویی‌ آفرود بزنید، جای نگرانی نیست. شرکتی با نام «سی ایکس سی سیمیولیشنز» (CXC Simulations) برای شما هم چاره‌ای اندیشیده؛ البته به قیمت بیش از 6 دستگاه تویوتا لندکروزر مدل 2024! این شرکت یک شبیه‌ساز رانندگی آفرود با عنوان «موشن پرو تراک» (Motion Pro Truck) را توسعه داده است که با قرار دادن کاربر پشت فرمان یک پیکاپ واقعی، باعث می‌شود مهم ترین اکسسوری های گیمینگ در برابرش ساده و سطحی به نظر برسند.

شبیه‌ساز آفرود، یک وسیله گیمینگ استثنائی

تیم سازنده این شبیه‌ساز شاسی و بدنه­‌ای اختصاصی بر اساس یک پیکاپ آفرود مسابقه‌ای ساخته‌اند که راننده می‌تواند در آن پشت فرمان قرار بگیرد و با گذاشتن هدست واقعیت مجازی روی سر خود، تجربه‌ای نزدیک به رانندگی واقعی داشته باشد. با سیستم حرکتی پیچیده توسعه داده شده توسط مهندسان CXC، بدنه مذکور با توجه به ورودی فرمان تکان می‌خورد تا کاربر درست مثل آفرود واقعی پرش‌ها، فرودها، عبور از روی گل و لای و… را حس کند.

وسیله گیمینگ شبیه ساز رانندگی آفرود CXC

«موشن پرو تراک» (Motion Pro Truck)

تکنولوژی‌های متعددی در این وسیله گیمینگ به کار رفته‌اند تا این تجربه واقع‌گرایانه را ممکن کنند. مثلاً فرمان قابلیت واکنش به حرکات راننده را دارد یا فن‌های استفاده شده در این شبیه‌ساز با تنظیم بسته به سرعتِ خودرو در بازی، مقاومت هوا را برای راننده شبیه‌سازی می‌کنند. در پس همه این‌ها هم سیستم کنترل حرکتی اختصاصی CXC و نرم‌افزار سفارشی این شرکت قرار دارند. نرم‌افزار مذکور بین سیستم حرکتی خودرو و واقعیت مجازی هماهنگی برقرار می‌کند.

وسیله گیمینگ شبیه ساز رانندگی آفرود CXC

«موشن پرو تراک» (Motion Pro Truck)

این وسیله گیمینگ شرکت CXC قیمت پایه 600 هزار دلاری دارد که حتی از قیمت خیلی از سوپرکارها یا اس یو وی‌های لوکس بالاتر است. جالب است بدانید لامبورگینی اوروس SE که اخیراً به‌صورت رسمی به نمایش گذاشته شد، با قیمت پایه تقریباً 270 هزار دلاری روانه بازار می‌شود. البته به‌جز شیفته‌های گیمینگ و آفرود که محدودیت مالی هم ندارند، کمتر کسی توانایی پرداخت چنین مبلغی را برای یک شبیه‌ساز دارد یا دست کم حاضر است چنین مبلغی را پرداخت کند.

وسیله گیمینگ شبیه ساز رانندگی آفرود CXC

«موشن پرو 2» (Motion Pro II)

شرکت CXC یک شبیه‌ساز مرسوم با نام «موشن پرو 2» (Motion Pro II) را هم ارائه می‌دهد. این شبیه‌ساز شامل صندلی مسابقه‌ای، فرمان، پدال و نمایشگر یا هدست واقعیت مجازی می‌شود. مشتریان می‌توانند یک، دو یا سه نمایشگر ال‌ای‌دی با رزولوشن 4K سفارش بدهند و اجزای مختلف این شبیه‌ساز از جمله صندلی و فرمان را شخصی‌سازی کنند. قیمت موشن پرو 2 از 75 هزار دلار شروع می‌شود و بسته به امکانات، به بیش از 100 هزار دلار به می‌رسد.

از دست ندهید:
کال آف دیوتی بلک اپس ۶ رسماً معرفی شد + تریلر بهترین بازی های ویدیویی سال ۲۰۲۴ تا کنون بهترین بازی های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴؛ کسب درآمد از طریق بازی کردن تماشا کنید: بازی های حیرت‌انگیزی که هیچ وقت به حق خود نرسیدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*