مدل جدید ایکس باکس سری X و سری S سال ۲۰۲۴

مایکروسافت از سه مدل جدید ایکس باکس رونمایی کرد

مایکروسافت در کنفرانس Xbox Game Showcase از سه مدل جدید ایکس باکس سری X و سری S رونمایی کرد. برجسته‌ترین آن‌ها، مدل Special Edition است که ۲ ترابایت حافظه دارد.

شب گذشته مایکروسافت در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که سه مدل جدید ایکس باکس را روانه بازار می‌کند. یکی از آن‌ها ایکس باکس سری X بدون دیسک است که اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. این اقدام، نشان‌دهنده تمرکز غول آمریکایی روی دیجیتالی شدن هر چه بیشتر بازی‌ها و همینطور کاهش هزینه‌های تولید و افزایش دسترسی به محتوای بازی‌ها است.

 ایکس باکس سری ایکس ۱ ترابایتی بدون دیسک

جدید ایکس باکس سری X بدون دیسک ۲۰۲۴

اگر به دنبال تجربه‌ی قدرت و سرعت نسل نهم ایکس‌باکس سری ایکس هستید، اما خرید بازی به صورت دیجیتال را ترجیح می‌دهید، مایکروسافت خبر خوبی برای شما دارد! نسخه کاملا دیجیتال ایکس‌باکس سری ایکس با رنگ سفید رباتی و یک ترابایت حافظه SSD رونمایی شد.

این کنسول با قیمتی مناسب‌تر نسبت به نسخه استاندارد (۴۴۹.۹۹ دلار)، تجربه بی‌نظیری از بازی‌های نسل جدید را با امکان تجربه عناوین محبوب مثل کالاف دیوتی، هیلو، فورزا، دیابلو و بسیاری دیگر با رزولوشن خیره‌کننده ۴K برای شما به ارمغان می‌آورد. ایکس‌باکس سری ایکس دیجیتال – ۱ ترابایتی، به‌زودی در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود.

در صورتی که با ایکس باکس خود مشکل دارید، ما در مقاله‌ای به رایج ترین مشکلات کنسول ایکس باکس سری X‌ پرداخته‌ایم که می‌تواند برای شما گره‌گشا باشد.

ایکس باکس سری ایکس ۲ ترابایتی Galaxy Black Special Edition

مدل جدید ایکس باکس سری X مشکی ۲ ترابایتی

مایکروسافت از نسخه ویژه قدرتمندترین کنسول خود، ایکس‌باکس سری ایکس با ۲ ترابایت حافظه SSD رونمایی کرد. این کنسول که با الهام از کهکشان‌ها طراحی شده، علاوه بر قدرت و سرعت فوق‌العاده مدل استاندارد، دو برابر فضای ذخیره‌سازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا بتوانند دنیای گسترده‌ای از بازی‌ها را بدون نگرانی از کمبود فضا تجربه کنند.

رنگ مشکی کهکشانی این کنسول با جلوه‌های آسمانی نقره‌ای، خاکستری و سبز، نمادی از وسعت کهکشان و روحیه کاوشگرانه و ماجراجویانه‌ای است که بازی‌های ویدیویی در اختیار ما قرار می‌دهند. این نسخه ویژه همچنین شامل یک دسته بی‌سیم با تم کهکشانی مشکی می‌شود که با جهت‌یاب مشکی و قاب پشتی سبز رنگ، ظاهری خاص و هماهنگ با خود کنسول دارد.

با وجود ۲ ترابایت حافظه SSD، دیگر نگران کمبود فضا برای ذخیره‌سازی بازی‌های مورد علاقه خود از جمله عناوین سنگین و پرطرفدار سنواز سگا: هل‌بلید ۲، فورزا موتوراسپورت، ماینکرفت و استارفیلد نخواهید بود. این دستگاه با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلاری به بازارهای خاصی عرضه می‌شود.

ایکس باکس سری اس ۱ ترابایتی

سه مدل جدید ایکس باکس سری X و S سال ۲۰۲۴

مایکروسافت در سال گذشته، ایکس‌باکس سری اس 1 ترابایتی را با رنگ مشکی ذغالی معرفی کرد که به سرعت مورد استقبال گیمرهایی قرار گرفت که به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتر بودند، اما به دنبال قدرت کامل ایکس‌باکس سری ایکس نمی‌گشتند. حال، خبر خوش برای این دسته از گیمرها: امسال، مایکروسافت همان کنسول را با رنگ سفید رباتی و البته با همان ویژگی‌های جذاب ارائه می‌کند.

ایکس‌باکس سری اس 1 ترابایتی سفید رباتی، از همان طراحی شیک، مدرن و جمع و جور سری اس بهره می‌برد. این کنسول با وجود ابعاد کوچک، از قدرت و سرعت نسل نهم پردازشگرهای ایکس‌باکس بهره می‌برد و تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های نسل جدید را به ارمغان می‌آورد.

اما مهم‌ترین تفاوت این نسخه با مدل قبلی، فضای ذخیره‌سازی دو برابر آن است. با وجود یک SSD یک ترابایتی، دیگر نگران کمبود فضا برای ذخیره‌سازی بازی‌های مورد علاقه خود نخواهید بود. ایکس‌باکس سری اس 1 ترابایتی سفید رباتی با قیمت 349.99 دلار آمریکا/ 349.99 یورو به بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. اگر با کنسول فعلی خود مشکل دارید، ما در مقاله‌ای به بررسی رایج ترین مشکلات کنسول ایکس باکس سری S‌ پرداخته‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*