قیمت کشنده بایک X9

قیمت کشنده بایک X9 و کامیونت فورس F38 بهمن دیزل اعلام شد

همزمان با مراسم رسمی ورود به بازار محصولات جدید بهمن دیزل، این شرکت قیمت کشنده بایک X9 و کامیونت فورس F38 را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار خودرو، در جریان این رویداد بهمن دیزل که با حضور مدیران گروه بهمن، عاملیت‌ها، برخی مشتریان و اصحاب رسانه برگزار شد، عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در این مراسم قیمت کشنده لوکس و جدید این شرکت با نام بایک X9 و قیمت کامیونت فورس F38، به‌عنوان رقیب محصولات زامیاد را اعلام کرد.

قیمت رسمی کامیون کشنده لوکس بایک X9 و کامیونت فورس F38

قیمت کشنده بایک X9

طبق گفته‌های مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، کشنده بایک X9 با قیمت ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و کامیونت فورس F38 با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهند شد. همچنین برای اولین بار، شرط کیلومتر از گارانتی کشنده بایک X9 حذف شده است. لازم به ذکر است طرح فروش بابک X9 از امروز سه‌شنبه مورخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ از طریق عاملیت‌های مجاز بهمن دیزل آغاز شده و کامیونت فورس F38 نیز به‌زودی و با کسب مجوزهای لازم به بازار عرضه می‌شود.

در ادامه این مراسم، عباس مارکلایی با بیان این‌که بهمن دیزل همواره در حوزه خودروهای تجاری تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان را شناسایی و مرتفع کند، تاکید کرد:

این مجموعه در طول سال‌ها فعالیت، تلاش کرده تا شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش را داشته باشد و ضمن ارائه گارانتی و سرویس دوره‌ای رایگان، تامین به موقع قطعات یدکی، تولید کاربری‌های متنوع و استاندارد و تنوع سبد محصولات و توجه ویژه به خلاء برخی محصولات در بازار را به‌طور جدی دنبال کند.

همچنین وی در مورد گارانتی محصولات این شرکت عنوان کرد گروه بهمن اولین شرکت تجاری ایران است که گارانتی محصولات را به ۳ سال افزایش و یک سال گارانتی دوره‌ای رایگان را برای مشتریان در نظر گرفته است. وی همچنین از اختصاص سرویس رایگان یک ساله برای مشتریان محصول بایک X۹ خبر داد.

توسعه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش بهمن دیزل

قیمت کشنده فورس F38

در ادامه این رویداد، مهدی حاجی باقی، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از برنامه تولید و عرضه مدل گازسوز کامیونت فورس F38 خبر داد. به‌گفته وی، عرضه مدل گازسوز کامیونت جدید فورس می‌تواند مهندسی جدیدی را برای سازمان بهمن دیزل به همراه داشته و شرایط بهتری را برای این شرکت فراهم کند. معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در ادامه با اشاره به حذف دو محصول کارا و کاپرا افزود:

با حذف این دو محصول، کامیونت جدید معرفی می‌شود که امکان حمل و نقل سبک را پوشش می‌دهد در عین حال شرایطی را در بهمن دیزل فراهم می‌کند که از مونتاژکاری به‌سمت تولید مهندسی حرکت شود.

وی همچنین گسترش عاملیت‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش را از اقدامات امسال گروه بهمن اعلام کرد و اظهار کرد تحویل زودتر از موعد از تجارب خوب پایان سال ۱۴۰۲ است و گروه بهمن امیدوار است با وجود مشکلات ارزی در سال جاری نیز پاسخگوی تقاضای مشتریان و تحویل زودتر محصولات به آنها باشد. گروه بهمن هم‌اکنون دارای ۳۷ عاملیت فعال و شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش حوزه خودروهای تجاری است و به‌زودی ۲۷ عاملیت نیز به این شبکه اضافه می‌شوند.

همچنین بخوانید:
کامیون کشنده دماغ دار ولوو VNL 2024 با طراحی و امکانات جدید معرفی شد کشنده جدید فاو FAW J7 با این مشخصات فنی و امکانات در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ کامیون کشنده دانگ فنگ GX سایپا دیزل به‌زودی در ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*