کشنده جدید فاو FAW J7

کشنده جدید فاو FAW J7 با این مشخصات فنی و امکانات در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ

سیبا موتور با انتشار کاتالوگ کشنده جدید فاو با نام FAW J7، لیست کامل مشخصات فنی و امکانات این محصول جدید را اعلام کرد.

با توجه به انتشار اطلاعات و تصاویر کشنده جدید فاو FAW J7 توسط سیبا موتور، به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در طول سال جاری آن را به ایران وارد کند. چندی پیش، سیبا موتور به‌عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی بهمن، از کشنده جدیدی به نام فاو J7 رونمایی کرد و به‌نوعی از قصد خود برای واردات آن به کشور خبر داد.

در همین خصوص، اخیرا و در تازه‌ترین اخبار خودرو نیز گروه بهمن کاتالوگ و تصاویر کشنده FAW J7 را در سایت خود بارگذاری کرده است. پس با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و امکانات این محصول داشته باشیم.

مشخصات و امکانات کشنده جدید فاو FAW J7

کشنده جدید فاو J7 از یک پیشرانه شش سیلندر خطی توربودیزل با حجم 12520 سی‌سی برخوردار است که قادر به تولید قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 2600 نیوتن‌متر است. قدرت پیشرانه نیز با یک گیربکس 12 دنده اتوماتیک ریتاردردار ZF به چرخ‌ها می‌رسد.

گفتنی است که تناژ ناخالص FAW J7 نیز مانند همه کشنده‌های دو محوره بازار ایران، برابر با 44 تن است که محور جلو، ظرفیتی 7.2 تنی و محور عقب، ظرفیتی 13 تنی دارد.

مشخصات و امکانات کشنده جدید فاو FAW J7

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و قابلیت‌های ایمنی کشنده فاو FAW J7 می‌توان به کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سامانه هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم کنترل پایداری (ESC)، ترمز خودکار اضطراری (AEBS)، نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، دوربین 36 نقاط کور، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم کروز کنترل، تنظیم گاز درجا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کلاستر دیجیتالی، استارت دکمه‌ای، ترمزهای ASR و EBS، خشک‌کن هوا، ترمز هوشمند موتور و ریتاردر هیدرولیکی روی گیربکس، سنسور نور، نمایشگر لمسی، دی لایت، صندلی راننده در حالت پنوماتیک و برخوردار از گرم‌کن و سردکن، بخاری و کولر درجا، یخچال مسافرتی و غیره اشاره کرد.

برای دانلود فایل کامل کاتالوگ کشنده فاو J7 اینجا کلیک کنید

تصاویر نمای داخلی و بیرونی کشنده جدید فاو J7:

حتما بخوانید:
بررسی مزایا و معایب جک S3 ۵ ویژگی جدید و جذاب در تویوتا لندکروزر ۲۰۲۴ قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو برای فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد