دسته ایسوس ROG Tessen

دسته بازی جدید ROG Tessen ایسوس تجربه بازی روی گوشی های موبایل را دگرگون خواهند کرد

دسته بازی جدید ROG Tessen ایسوس با قابلیت‌های منحصربفرد خودش، گوشی آیفون یا اندروید شما را به یک کنسول بازی حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

اگر اندکی از فضای اخبار کنسول های بازی مثل پلی استیشن 5 پرو، پلی استیشن 6 یا کنسول میان نسلی ایکس باکس فاصله بگیرید، متوجه خواهید شد که صنعت گیمینگ موبایل نیز در سال های پیشرفت های فراوانی به خود دیده است. دسته جدید ROG Tessen ایسوس یکی از مهم ترین نمودهای پیشرفت صنعت اکسسوری‌های حوزه گیمینگ موبایل به شمار رفته که قادر است رقابت نزدیکی را با Backbone One برای قرار گرفتن در صد لیست بهترین دسته های مخصوص بازی موبایل در سال 2024 آغاز کند.

گیمینگ موبایل

دسته ROG Tessen ایسوس؛ تلفیق کاربری و حمل‌پذیری!

دسته جدید و جذاب ROG Tessen ایسوس که در خلال رویداد Computex 2024 معرفی شدند، همانند دیگر محصولات محبوبی چون دسته‌های GameSir G8 Galileo یا Razer Kishi V2 Pro از کلیدهای پشتی قابل برنامه‌ریزی بهره می برد. ایسوس همچنین این کلیدها را در دسته جدید خود با پدال جایگزین کرده تا عملکرد محصول جدیدش را به دسته‌های حرفه‌ای و بسیار محبوبی مثل دسته ایکس باکس الیت سری دوم نزدیک‌تر کند.

دسته ایسوس ROG Tessen

دسته ROG Tessen ایسوس همچنین از وسط قابل تا شدن بوده و به‌راحتی داخل جعبه، کیف یا هر فضای دیگری قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، به‌جای استفاده از کلیدهای کسل‌کننده و قدیمی ممبرین، ایسوس تصمیم گرفته در دسته جدیدش از سوییچ‌های مکانیکی استفاده کرده و آن را به محصولی هم‌تراز دسته های فوق العاده‌ای چون Stealth Ultra ریزر یا برخی مدل دسته‌های Turtle Beach تبدیل کند.

دسته ایسوس ROG Tessen

در قسمت جلو دسته جدید ایسوس نوارهای نوری RGB و درگاه USB-C با پشتیبانی از شارژ حداکثر 18 واتی قرار گرفته که می‌توان از طریق آن حین شارژ کردن گوشی‌های موبایل به بازی کردن با آن‌ها پرداخت. همچنین بر خلاف برخی دسته‌ها که از جویستیک‌های کوچکی استفاده می‌کنند، ایسوس از نمونه‌هایی 18 میلیمتری در ROG Tessen بهره برده که تجربه‌ای شبیه به دسته کنسول‌های خانگی به کاربر ارائه می‌دهد.

کنترلر گیمینگ موبایل

از سوی دیگر گزارش‌های رسیده از دسته ROG Tessen حاکی از آن هستند که بافت‌ها و طرح‌های به کار رفته در پشت این محصول مانع از سر خوردن آن از دست کاربر خواهد شد. این مساله احتمالا بزرگترین مزیت دسته‌های جدید ایسوس در رقابت با Backbone One خواهد بود.

ایسوس قیمت دسته ROG Tessen خود را حدود 110 دلار اعلام کرده که اندکی گران‌تر از دسته Backbone One با قیمت 99 دلار به شمار می‌رود. با این حال در ازای پرداخت تنها 10 دلار بیشتر می‌توانید از قابلیت‌های جذاب و منحصربفردی مثل کلیدهای با سوییچ مکانیکی، پدال پشتی تنظیم‌پذیر از جنس آلومینیوم، نوار نوری RGB و قابلیت تا شدن و حمل‌پذیری بالاتر برخوردار شوید.

در کنار تمام موارد گفته شده فراموش نکنید که برای تجربه عناوین پلی استیشن 5 از راه دور همواره می‌توانید اپلیکیشن PSPlay را نصب کرده و از این دسته به‌جای کنترلرهای اصلی دوال سنس سونی استفاده کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
عجیب ترین دسته های بازی پلی استیشن که تا با حال ساخته شده است دسته بازی شیائومی با پشتیبانی از سرویس استیم و قیمت ۲۹ دلار معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*