اتوبوس بین شهری اسنا C9

اتوبوس بین شهری اسنا C9 + مشخصات فنی و قیمت

اتوبوس بین شهری اسنا C9 توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات اتوبوس اسنا سی 9 آشنا خواهیم شد.

گروه بهمن در نمایشگاه شیراز از اتوبوس بین شهری اسنا C9 به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات خود پرده برداشت. تولید این خودروی حوزه خودروهای کاری و تجاری، بر عهده شرکت اسنا (SNA) به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن خواهد بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات اتوبوس بین شهری اسنا C9 آشنا خواهیم شد.

فهرست عناوین

مشخصات فنی اتوبوس بین شهری اسنا C9

نمای جلوی اتوبوس بین شهری اسنا C9

اتوبوس بین شهری 9 متری گروه بهمن به یک موتور 6.7 لیتری 6 سیلندر با توربوشارژ و اینترکولر ساخت شرکت کامینز مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 300 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک دارای ریتاردر هیدرولیکی ساخت شرکت ZF نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

اتوبوس بین شهری SNA C9 در محور جلو و عقب از سیستم ترمز دیسکی پنوماتیکی بهره می‌برد که عملکرد خوبی را به‌همراه خواهد داشت. سیستم تعلیق جلو این خودرو از نوع بادی با 2 کیسه هوا و سیستم  تعلیق عقب آن نیز از سیستم بادی با 4 کیسه هوا است. این ویژگی با تنظیم ارتفاع باعث می‌شود تا فرایند سوار و پیاده شدن برای مسافران آسان‌تر شود.

طراحی و ابعاد اسنا C9

نمای کناری اتوبوس بین شهری اسنا C9

اسنا C9 در قالب یک اتوبوس بین شهری 9 متری از طراحی مناسبی برخوردار است. این خودرو از 35 صندلی برای مسافران، یک صندلی برای راننده و یک صندلی برای راهنما بهره می‌برد. صندلی‌های این اتوبوس نیز از روکش چرمی و پارچه‌ای سود می‌برند و طراحان برای صندلی راننده نیز تعلیق بادی را در نظر گرفتند.

کابین اتوبوس بین شهری اسنا C9

طول اتوبوس جدید گروه بهمن به 9015 میلی‌متر، عرض آن 2500 میلی‌متر، ارتفاع آن 3435 میلی‌متر و فاصله محوری آن به 4300 میلی‌متر می‌رسد. وزن خالص این خودرو 9750 کیلوگرم و وزن ناخالص آن نیز 14 هزار کیلوگرم اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

اتوبوس جدید گروه بهمن

اتوبوس بین شهری اسنا سی 9 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم مکان‌یاب خودکار، اینترنت WI-FI، شارژر USB برای هر صندلی، ۲ کپسول آتش نشانی، سیستم اطفای حریق خودکار محفظه موتور، 4 دوربین برای نظارت در داخل کابین، دوربین 360 درجه، سنسور نور، سیستم هشدار حرکت بین خطوط و 2 نمایشگر سیستم مالتی مدیا بهره می‌برد.

ویدیو مرتبط
بیشتر بخوانید:
سیل اتوبوس های چینی به خیابان‌های ایران شروع فعالیت اتوبوس های برقی چینی در تهران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*