اتوبوس های چینی

سیل اتوبوس های چینی به خیابان‌های ایران

به‌زودی شاهد ورود انبوه اتوبوس های جدید چینی به خیابان‌های ایران خواهیم بود که می‌تواند کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی را ارتقا دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد ورود انبوه اتوبوس های جدید چینی به ناوگان پایتخت خواهیم بود. این امر، نوسازی و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی را به‌دنبال خواهد داشت.

مهدی علیزاده در تشریح این خبر گفت:

قراردادهای متعددی برای خرید اتوبوس‌های جدید با شرکت‌های داخلی و خارجی منعقد شده است و این اتوبوس‌ها به مرور زمان وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای استفاده سریع از اتوبوس‌های جدید، خاطرنشان کرد: به محض ورود اتوبوس‌ها و تامین رانندگان مورد نیاز، آنها در خطوط مختلف به کارگیری خواهند شد. علیزاده به فعال شدن ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید در خطوط غرب تهران اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان در این مناطق انجام شده است و در آینده نیز شاهد نوسازی و تقویت ناوگان اتوبوسرانی در سایر مناطق تهران خواهیم بود.

اتوبوس های چینی

اتوبوس های چینی، خیابان‌های تهران را نونوار می‌کنند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر تعهدات شرکت‌های چینی برای تحویل اتوبوس‌های جدید، گفت: طبق قرارداد، حداکثر ظرف ۶ ماه آینده ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس از چین وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد تحول چشمگیری در ناوگان اتوبوسرانی تهران خواهیم بود، افزود: با ورود اتوبوس‌های جدید، کمبود اتوبوس در سطح شهر به طور محسوسی برطرف خواهد شد و شاهد ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی برای شهروندان خواهیم بود.

علاوه بر این، اتوبوس‌های جدید از استانداردهای آلایندگی یورو ۵ و یورو ۶ برخوردار هستند که این امر به کاهش آلودگی هوا در شهر تهران کمک خواهد کرد. ورود انبوه اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران، نویدبخش آینده‌ای روشن برای حمل و نقل عمومی پایتخت است و امیدواریم شاهد رضایت هرچه بیشتر شهروندان از خدمات ارائه شده باشیم.

پیشینه خبر:
اتوبوس کیا Granbird به جاده های ایران می‌آید + عکس و مشخصات نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در ایران خودرو دیزل به بهره‌برداری رسید اتوبوس های فوتون به ایران می‌آیند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*