آنر X6b

گوشی اقتصادی آنر X6b در سکوت معرفی شد

گوشی اقتصادی آنر ایکس 6 بی – Honor X6b با صفحه نمایش 6.5 اینچی، رنگ‌بندی جذاب و مشخصات فنی قابل قبول وارد میدان رقابت گوشی‌های پایین‌رده شد.

در شرایطی که تمام توجهات به رونمایی از گوشی تاشوی آنر مجیک V فلیپ آنر معطوف شده، کمپانی چینی آنر همچنین به دور از هرگونه هیاهوی تبلیغاتی شب گذشته مدل جدیدی از سری گوشی‌های اقتصادی سری X خود را با مشخصات فنی پایه و رنگ‌بندی جذاب معرفی کرد. این گوشی آنر X6b نام داشته و مشخصات فنی آن در ادامه بررسی خواهند شد.

آنر X6b؛ یک اقتصادی جذاب دیگر در سبد محصولات Honor

اندازه صفحه نمایش گوشی آنر X6b برابر با 6.56 اینچ بوده و در آن از پانل‌های TFT LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتز استفاده شده است. این گوشی همچنین از قابلیت «کپسول جادویی» آنر هم استفاده خواهد کرد که امکان نمایش محتوا اطراف بریدگی قطره‌ای مانند بالای صفحه نمایش را فراهم می‌کند.

دوربین سلفی تعبیه‌شده در این حفره رزولوشنی 5 مگاپیکسلی دارد.

گوشی اقتصادی Honor

آنر در گوشی اقتصادی جدید خود از تراشه مدیاتک هلیو G85 بهره برده و در نسخه‌های مختلف آن را به 4 یا 6 گیگ رم مجهز کرده است. از سوی دیگر حافظه داخلی این گوشی نیز بسته به مدل انتخابی 128 یا 256 گیگ خواهد بود. علاوه بر این، در ماژول دوربین پشت این گوشی نیز شاهد تعبیه یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی هستیم. همچنین از دو حفره دیگر حاضر در ماژول دوربین نیز یکی فلش را در خود جای داده و دیگری تنها یک استیکر است!

در بخش نرم افزاری شاهد استفاده از رابط کاربری MagicOS 8.0 بر پایه اندروید 14 در این گوشی خواهیم بود؛ ضمن آن‌که یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از توان شارژ 35 واتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

آنر X6b

گوشی Honor X6b در چهار رنگ سبز، بنفش، آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد؛ هرچند که هنوز در خصوص قیمت و بازارهای هدف آن اطلاعات چندانی در اختیارمان نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی آنر X7b با دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی شد گوشی آنر X9B با چیپست میان‌رده اسنپدراگون و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از راه رسید گوشی آنر ایکس ۵۰ پرو با چیپست پرچمدار کوالکام و یک باتری غول پیکر رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*