گلکسی واچ FE

گلکسی واچ FE با قیمتی عجیب معرفی شد؛ قاتل ساعت های فیک بازار اینجاست

ساعت هوشمند اقتصادی گلکسی واچ اف ای – Galaxy Watch FE سامسونگ با قابلیت‌های پایشی کامل و پیشرفته و قیمت استثنایی خود برای تمام رقبا خط و نشان کشید.

به دنبال لو رفتن گسترده مشخصات فنی ساعت هوشمند اقتصادی گلکسی واچ FE سامسونگ، علیرغم آن که پیش تر قرار بود این ساعت هوشمند همزمان با سری گوشی های تاشو پرچمدار گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی واچ 7 معرفی شود، کره‌ای‌ها سرانجام تصمیم به رونمایی رسمی از این دستگاه گرفتند. Galaxy Watch FE نخستین ساعت هوشمند سامسونگ با برچسب FE بوده و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، نسخه‌ای ری‌برند شده از گلکسی واچ 4 به شمار می‌رود.

گلکسی واچ FE؛ زیبا، کارآمد و فوق‌العاده خوش‌قیمت

در کنار تمامی شباهت‌های فراوان گلکسی واچ FE با گلکسی واچ 4 سامسونگ، یک تفاوت عمده این دو را از یکدیگر متمایز می‌کند. Watch FE از یک لایه محافظ یاقوت کبود روی صفحه نمایش بهره می‌برد که به‌مراتب قدرتمندتر از لایه گوریلا گلس DX+ به کار رفته در Watch 4 است.

گلکسی واچ FE

از سوی دیگر، بر خلاف گلکسی واچ 4 که در دو اندازه 40 و 44 میلیمتری روانه بازار شده بود، مدل اف ای تنها در اندازه 40 میلیمتری رونمایی شده است.

گلکسی واچ اف ای سامسونگ از یک صفحه نمایش 1.2 اینچی لمسی سوپر امولد با رزولوشن 396 در 396 پیکسل بهره می‌برد که درون محفظه‌ای آلومینیومی قرار گرفته است. این ساعت هوشمند همچنین به تراشه اگزینوس W920 سامسونگ مجهز بوده و 1.5 گیگابایت رم دارد. علاوه بر این، 16 گیگ حافظه داخلی و یک باتری 247 میلی آمپر ساعتی نیز دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می‌روند.

ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ همچنین از سیستم عامل Wear OS در کنار رابط کاربری اختصاصی One UI 5 بهره خواهد برد.

این دستگاه علیرغم برچسب قیمتی اقتصادی‌اش، استاندارد IP68 را نیز کسب کرده و در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. علاوه بر این، کسب استاندارد 5ATM برای شیرجه در آب و استاندارد MIL-STD-810H برای تضمین دوام و مقاومت نیز از دیگر ویژگی‌های بارز آن در بخش کیفی به شمار می‌روند.

گلکسی واچ FE به بلوتوث 5.3، وای فای و ان اف سی مجهز بوده و از مسیریابی پیشرفته از طریق سیستم‌های Beidou، Glonass، GPS و Galileo پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه، مجموعه حسگرهای BioActive سامسونگ شامل حسگر نوری ضربان قلب و سیستم پایش و تحلیل الکتریکی قلب و بایوامپدانس در کنار شتاب‌سنج، فشارسنج، حسگر ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی و حسگر نور نیز تشکیل‌دهنده سامانه‌های اندازه‌گیری، پایشی و سلامتی آن خواهند بود.

کاربران Galaxy Watch FE همچنین به قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای پایش ورزش، تمرین و البته سلامتی دسترسی خواهند داشت. این دستگاه قادر به پایش 100 فعالیت ورزشی مختلف خواهد بود؛ ضمن آن که آنالیز پیشرفته دویدن، تعیین محدوده‌های ضربان قلب برای هر فرد و تحلیلگر ترکیب بدنی از دیگر توانمندی‌های این دستگاه در بخش پایش سلامت و ورزش خواهند بود.

همچنین از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ هم می‌توان به سیستم پایش خواب پیشرفته و مربی مخصوص ارتقای کیفیت خواب اشاره کرد. علاوه بر این، سیستم پایش و اطلاع‌رسانی ضربان قلب نامنظم در این دستگاه نیز توانمندی تشخیص احتمالی فیبریلاسیون دهلیزی را خواهد داشت. گلکسی واچ FE همچنین قادر به سنجش فشار خون و ارائه نوار قلب نیز خواهد بود.

زمان عرضه رسمی این ساعت هوشمند به بازار، روز 24 ژوئن خواهد بود. سامسونگ همچنین اولین ساعت هوشمند FE خود را در رنگ‌های مشکی، رزگلد و و نقره‌ای رونمایی کرده و علاوه بر نسخه عادی، مدلی LTE از آن را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. قیمت مدل‌های معمولی و LTE این ساعت هوشمند به‌ترتیب 200 و 250 دلار خواهند بود. به نظر می رسد Galaxy Watch FE سامسونگ با این مشخصات و قیمت یکی از جذاب ترین گجت های 2024 سامسونگ خواهد بود و طرفداران زیادی برای خود دست و پا خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام گجت هایی که سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند وان پلاس از ساعت هوشمند واچ ۲ با باتری ۱۰۰ ساعتی رونمایی کرد این ساعت هوشمند نیازی به شارژ کردن ندارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*