کاغذ دیجیتالی رنگی سامسونگ

نخستین کاغذ دیجیتالی رنگی سامسونگ معرفی شد؛ نمایشگری خاص و منحصر به فرد

سامسونگ از نخستین تلویزیون ساخته‌شده از کاغذ دیجیتالی رنگی خود رونمایی کرد. این دستگاه فوق‌العاده باریک و سبک بوده و احتمالا بیشتر برای اهداف تبلیغاتی و تجاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در خلال رویداد امسال InfoComm که در لاس وگاس برگزار می‌شود، سامسونگ از نخستین تلویزیون ساخته شده از کاغذ دیجیتالی رنگی خود رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها که بیش‌تر برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند در حال حاضر صرفا در فاز نمونه اولیه قرار دارند. با این حال احتمالا می‌توان انتظار عرضه آن‌ها در آینده نزدیک را داشت.

این تلویزیون‌ها اساسا صفحه نمایش‌های e-Ink رنگی هستند که قرار است به‌عنوان بنرهای تبلیغاتی در فروشگاه‌ها و پاساژ‌ها، بوردهای اطلاع‌رسانی در کلاس‌های درس یا حتی اعلان‌های راهنمایی یا تبلیغاتی در خیابان‌ها و محیط‌های باز به کار گرفته شوند.

کاغذ دیجیتالی رنگی سامسونگ چه مشخصات و کاربردهایی دارد؟

فناوری به کار رفته در ساخت این کاغذهای دیجیتالی فوق‌العاده بوده و آن را به یکی از جذاب‌ترین گجت های 2024 سامسونگ تبدیل می‌کند. این تلویزیون 32 اینچی رزولوشنی QHD داشته و قادر به نمایش حداکثر 60 هزار رنگ است. علاوه بر این ضخامت این نمایشگر نیز تنها 17.9 میلیمتر بوده و وزنی 2.9 کیلوگرمی (بدون باتری) را برای آن رقم زده.

صفحه نمایش جدید سامسونگ

همچنین بد نیست بدانید که این کاغذ رنگی دیجیتالی سامسونگ حین نمایش تصاویر ثابت هیچ گونه شارژی مصرف نمی‌کند و تنها در صورتی نیازمند باتری خواهد بود که محتوای نمایش داده شده روی آن را تغییر دهیم!

این تلویزیون همچنین حافظه داخلی 8 گیگابایتی داشته و از این طریق قادر به نگهداری تصاویر مختلف خواهد بود. بعلاوه پشتیبانی آن از بلوتوث و وای فای امکان اشتراک‌گذاری صفحه نمایش گوشی موبایل، تبلت یا هر دستگاه دیگری با این تلویزیون را نیز فراهم کرده و دو درگاه یو اس بی (یکی برای انتقال توان و دیگری برای انتقال داده) در آن تعبیه شده‌اند.

کاغذ دیجیتالی رنگی سامسونگ

از طرف دیگر قاب اطراف صفحه نمایش این تلویزیون جدید و جذاب سامسونگ نیز کاملا قابل تعویض طراحی شده و امکان استفاده از آن در شرایط مختلف را فراهم می‌کند.

غول کره‌ای صنعت نمایشگرها همچنین تصمیم دارد این تلویزیون خود را با یک اپلیکیشن اختصاصی همراه کند تا امکان مدیریت هرچه بهتر محتوای نمایش داده شده روی آن در اختیار کاربران قرار گیرد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی هایسنس A7 CC با 5G و صفحه نمایش E-ink رنگی معرفی شد گوشی تاشو اپل با صفحه نمایش e-ink به صحنه خواهد آمد لایت فون ۳؛ یک گوشی جذاب و متفاوت با یک نمایشگر سیاه و سفید و به‌شدت خواستنی + ویدیو لنوو تینک بوک پلاس با یک نمایشگر جوهر الکترونیکی کاربردی‌تر معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*