تولید اسپین آف ده هزار کشتی گیم آف ترونز - Game of Thrones

گیم آف ترونز باز می‌گردد؛ تولید اسپین آف از سر گرفته شد

اگر طرفدار Game of Thrones هستید، علاوه بر فصل جدید خاندان اژدها منتظر سریال دیگری باشید. تولید اسپین آف گیم آف ترونز دوباره کلید خورده است.

اگرچه حماسه 8 فصلی گیم آف ترونز بالاخره به پایان راه خود رسید، کماکان طرفداران پروپاقرص این سریال می‌توانند از آثاری که بر اساس دنیای آن ساخته می‌شوند لذت ببرند. تاریخ پخش رسمی فصل دوم خاندان اژدها مشخص شده است و پخش آن به‌زودی در 27 خرداد به‌صورت رسمی آغاز می‌شود. همچنین زمستان گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر ساخت سه انیمیشن از گیم آف ترونز به گوش رسید. حالا اعلام شده است تولید اسپین آفی از این فرانچایز که پیش‌تر لغو شده بود، به‌تازگی از سر گرفته شد.

شروع مجدد تولید اسپین آف ده هزار کشتی گیم آف ترونز

«ده هزار کشتی» (10,000 Ships) یکی از چند اسپین آف از Game of Thrones بود که شبکه اچ‌بی‌او توسعه می‌داد، اما گزارش‌ها حکایت از این داشتند که از دستور کار خارج شده است. بنا به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تولید این سریال دوباره کلید خورده است و باید منتظر پخش آن در آینده نه چندان دور بود.

«جرج آر. آر. مارتین» (George R.R. Martin)، نویسنده رمان نغمه یخ و آتش که سریال بازی تاج و تخت با اقتباس از آن تولید شده است، اخیراً در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد «ابونی بوث» (Eboni Booth) یک قسمت آزمایشی یا اصطلاحاً پایلوت برای ده هزار کشتی می‌نویسد. با این حال، همان‌طور که او اشاره کرده، یکی از چالش‌های تولید این سریال هزینه به‌شدت بالای آن است.

تولید اسپین آف ده هزار کشتی گیم آف ترونز - Game of Thrones

داستان این اسپین آف گیم آف ترونز حول محور ملکه نایمریا، شخصیتی افسانه‌ای می‌چرخد که قلمرو «دورن» (Dorne) را پایه‌گذاری کرده بود. همچنین جالب است بدانید که «برایان هلگلند» (Brian Helgeland)، نویسنده قبلی این سریال فرعی، از الهام گرفتن از انجیل در نوشتن این داستان گفته بود.

نویسندگی اسپین آف ده هزار کشتی در حال حاضر بر عهده ابونی بوث قرار دارد که پیش‌تر موفق به کسب جایزه معتبر پولیتزر شده است. او برای نمایشنامه Primary Trust در سال 2023 که ویلیام جکسون هارپر جزو بازیگران آن بود، این جایزه را کسب کرد. از جمله نمایشنامه‌های دیگر این نویسنده می‌توان به Paris ،Crazy Annie و Nonfiction اشاره کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
فصل دوم سریال کره ای مجبوب یانگوم (جواهری در قصر) ساخته می‌شود هرآنچه باید درباره سریال جدید نتفلیکس در وصف آخرین شاه ایران بدانید ضد ایرانی ترین سریال جهان در حال ساخت است فصل چهارم سریال ویچر؛ از تریلر تا بازیگران جدید تا اطلاعات فاش شده