تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها - House of the Dragon

تاریخ پخش رسمی فصل دوم سریال خاندان اژدها اعلام شد + تریلر جدید

مدتی قبل فیلمبرداری سریال House of The Dragon به پایان رسید. حالا ضمن انتشار چند تریلر، تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها مشخص شده است.

بعد از پایان بحث‌برانگیز سریال گیم آف ترونز، اچ‌بی‌او در سال 2022 سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) را به‌عنوان پیش‌درآمد آن پخش کرد. به دنبال استقبال طرفداران از این سریال جدید، فصل دوم آن وارد فرایند تولید شد و حالا فاصله زیادی تا پخش ندارد. بنا به جدیدترین اخبار فیلم و سریال، در پی اتمام فیلم‌برداری فصل دوم خاندان اژدها تریلرهایی جدید از این سریال منتشر شده و همچنین تاریخ دقیق پخش آن به اشتراک گذاشته است.

تاریخ دقیق پخش دومین فصل سریال خاندان اژدها

از چند هفته قبل اعلام شده بود که دومین فصل House of the Dragon در ماه ژوئن پخش می‌شود. با وجود این، به‌تازگی تاریخ دقیق انتشار این سریال مشخص شده است و طرفداران می‌توانند در روز 16 ژوئن (یکشنبه 27 خرداد) اولین قسمت از فصل جدید را تماشا کنند. در برخی از مناطق دیگر از جمله بریتانیا و استرالیا پخش این سریال برای یک روز بعد برنامه‌ریزی شده است. بر خلاف فصل اول که ده قسمته بود، این فصل شامل هشت قسمت می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، تریلرهای تازه‌ای هم از فصل دوم خاندان آژدها منتشر شده است و در بالا می‌توانید یکی از آن‌ها با نام Dueling را تماشا کنید. علاوه بر این، چند روز قبل چندین تصویر تبلیغاتی جدید از این سریال به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌دهد شخصیت‌های اصلی خاندان اژدها در فصل پیش رو مجبور به انتخاب جناح خود قبل از جنگ رقص اژدهایان هستند.

در فصل جدید هاوس آو دراگون بازگشت شخصیت‌هایی نظیر دیمون تارگرین (با بازی مت اسمیت)، رینیرا تارگرین (اما دارسی)، آلیسنت های تاور (اولیویا کوک)، اتو های تاور (ریس ایفانس) و کورلیس ولاریون (استیو توسن) را مشاهده خواهیم کرد. جورج آر. آر. مارتین، نویسنده سری رمان‌های گیم آف ترونز هم کماکان در فرایند تولید دخیل بوده و نقش تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم را بر عهده داشته است. البته پیش‌تر در گجت نیوز به‌صورت کامل به اطلاعات فصل دوم سریال خاندان اژدها پرداخته شده بود.

اگر جزو طرفداران دنیای گیم آف ترونز هستید، گفتنی است که به‌جز خاندان اژدها سه انیمیشن از گیم آف ترونز در دست ساخت هستند. این خبر را زمستان گذشته شخص جورج آر. آر. مارتین تایید کرد، ولی همچنین گفت که شاید هر سه انیمیشن چراغ سبز برای پیشبرد فرایند تولید و نهایتاً پخش دریافت نکنند. به عقیده او، تولید حداقل دو انیمیشن باید قطعی شود.

از دست ندهید:
بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳ که باید تماشا کنید سریال های مورد انتظار ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید بررسی فصل دوم سریال هیلو – Halo تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*