فصل دوم سریال The Last of Us

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

اچ بی او مکس با انتشار یک تیزر جدید رسما تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Last of Us و سریال های دیگر خود را اعلام کرد.

اچ بی او مکس با انتشار یک تیزر جدید، رسما تایید کرد که فصل دوم سریال The Last of Us که مورد تحسین منتقدان و علاقه‌مندان قرار گرفته بود، در سال 2025 و همراه با فصل‌های بعدی سریال‌های Euphoria و The White Lotus به نمایش درخواهد آمد. HBO در تیزر جدید خود علاوه بر اعلام تاریخ پخش سریال لست آو آس، نگاهی اجمالی به روند تولید آن در سال 2024 نیز انداخته است. کریگ مازین، شورانر این سریال نیز اخیرا اعلام کرده بود که تولید فصل دوم لست آو آس در 12 فوریه 2024 آغاز می‌شود. قرار بود مراحل تولید این فصل زودتر از این‌ها شروع شود، اما به‌دلیل اعتصابات انجمن نویسندگان آمریکا، با تاخیر نسبت به برنامه‌ریزی اولیه آغاز خواهد شد.

با وجود تاخیرهای به‌وجود آمده، اما کار روی فصل دوم The Last of Us با همان طرح کلی از قبل آماده شده و فیلمنامه قسمت اول که پیش از اعتصابات آماده شده بود، انجام می‌گیرد. در فصل دوم شاهد اتفاقات چند سال بعد از پایان فصل اول خواهیم بود و احتمالا اقتباسی از بازی The Last of Us Part II را مشاهده می‌کنیم. نسخه ریمستر شده این بازی، یعنی پارت دوم لست آو آس نیز در روز 19 ژانویه 2024 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Last of Us

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Last of Us

بلا رمزی در نقش الی و پدرو پاسکال در نقش جوئل بازخواهند گشت و شخصیت ابی اندرسون نیز در این فصل به سریال لست آو آس اضافه می‌شود؛ البته هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده که چه کسی نقش ابی اندرسون را بازی می‌کند.

تیزر اچ بی او مکس از سریال‌های این شبکه در سال 2024 و 2025 را از اینجا مشاهده کنید.

علاوه بر فصل دوم سریال The Last of Us، در تیزر کوتاه اچ بی او مکس ما می‌توانیم تصاویری از فصل‌های جدید Euphoria و The White Lotus و همچنین Just Like That را مشاهده کنیم که این سریال‌ها نیز در سال 2025 به نمایش درمی‌آیند. مجموعه پیش‌درآمد Welcome to Derry اقتباس استفن کینگ نیز در سال 2025 از HBO Max پخش خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، ما می‌توانیم اولین نگاه به برخی از سریال‌هایی که در سال 2024 منتشر می‌شوند را نیز داشته باشیم؛ از جمله اسپین آف جدید The Batman با نام The Penguin، فصل جدید سریال True Detective و سریال‌های Curb Your Enthusiasm، توکیو وایس و Hacks. این تیزر کوتاه همچنین صحنه‌هایی از فصل دوم سریال House of the Dragon را به نمایش گذاشت که تریلر آن مدتی پیش منتشر شده بود و شاهد پخش آن از تابستان سال آینده از طریق HBO خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*