سه انیمیشن جدید بازی تاج و تخت - گیم آف ترونز

خبر خوش برای طرفداران سریال بازی تاج و تخت؛‌ سه انیمیشن گیم آف ترونز در حال ساخت است

در حالی که طرفداران انتظار فصل دوم خاندان اژدها، پیش‌درآمد گیم آف ترونز را می‌کشند، ساخت سه انیمیشن بر اساس سریال بازی تاج و تخت تایید شده است.

هشتمین و آخرین فصل سریال گیم آف ترونز سال 2019 پخش شد تا بالاخره پس از چندین سال به این سریال فوق‌العاده محبوب که یکی از پدیده‌های سینما طی سال‌های اخیر شد خاتمه بدهد. در این شرایط طرفداران بی‌صبرانه انتظار آثار فرعی بر پایه دنیای این سریال را می‌کشیدند و زمان زیادی نگذشت تا این‌که اچ‌بی‌او تابستان سال 2022 اقدام به پخش سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) به‌عنوان پیش‌درآمدی بر گیم آف ترونز کرد. حالا به نظر می‌رسد سه انیمیشن مربوط به گیم اف ترونز در دست توسعه‌اند.

توسعه سه انیمیشن بر اساس گیم آف ترونز

جرج آر. آر. مارتین، رمان‌نویسی که رمان نغمه یخ و آتش او منبع اقتباس سریال Game of Thrones شد، اخیراً طی پستی در وبلاگ شخصی خود علاوه بر تعریف و تمجید از انیمیشن Blue Eye Samurai نتفلیکس، خبر تازه‌ای به طرفداران داد. او می‌گوید سه انیمیشن مربوط به گیم آف ترونز در دست توسعه قرار دارند که تا به اینجا هیچ‌کدامشان چراغ سبز نهایی را دریافت نکرده‌اند. با این حال، همان‌طور که او اظهار داشته است، انتظار می‌رود دست کم دو پروژه وارد سطح جدیدی از توسعه شوند.

سه انیمیشن جدید بازی تاج و تخت - گیم آف ترونز

«کورلیس ولاریون» (Corlys Velaryon) ملقب به «سی اسنیک» (Sea Snake)

از بین سه انیمیشنی که این نویسنده معروف در وبلاگ خود مطرح کرد، یکی Nine Voyages نام دارد و حول محور سفرهای «کورلیس ولاریون» (Corlys Velaryon) ملقب به «سی اسنیک» (Sea Snake) می‌چرخد. نام و پی‌رنگ کلی دو انیمیشن دیگر در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جرج آر. آر. مارتین همچنین ذکر کرد که پیش از این با اچ‌بی‌او روی 4 پروژه انیمیشن مربوط به GOT کار می‌کردند که دوتا از آن‌ها کنار گذاشته شدند.

در ابتدا قرار بود سریال Nine Voyages به‌صورت لایو اکشن ساخته شود، اما نویسنده نغمه یخ و آتش اعلام کرد که بنا به دلایلی از جمله محدودیت بودجه مجبور به ساخت آن در قالب انیمیشن شده‌اند. بر اساس توضیحات او، نصف سریال در دریا جریان داشت و باید روی ساخت دنیای سریال که شامل جزیره‌ها و بندرهای مختلف می‌شد کار می‌کردند. نهایتاً تیم سازنده به دلیل هزینه فوق‌العاده بالای ساخت لایو اکشن از این دنیای گسترده، تصمیم گرفت یک انیمیشن بر اساس آن بسازد. به عقیده مارتین، با انیمیشن از قضا حتی بهتر می‌توان دنیای Nine Voyages را به تصویر کشید.

طرفداران گیم آف ترونز علاوه بر این انیمیشن‌ها باید منتظر فصل دوم سریال خاندان اژدها باشند. این فصل جدید اوایل تابستان سال 2024 احتمالاً در 8 قسمت پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*