بی ام و سری 2 جدید مدل 2025

بی ام و سری 2 جدید با پیشرانه 473 اسب بخاری از راه رسید

بی ام و سری 2 جدید مدل 2025 به‌صورت رسمی معرفی شد. این خودرو لوکس آلمانی با تغییرات جزئی در نمای بیرونی و پیشرانه 473 اسب بخاری عرضه می‌شود.

مونیخی‌ها این روزها مشغول معرفی نسخه‌های جدید محصولات خود هستند و مدتی قبل خودروهایی مثل نسل جدید بی ام و سری 1 و بی ام و M3 مدل 2025 را به نمایش گذاشتند. پس از این‌ها حالا نوبت به رونمایی از نسخه جدید سری 2 رسیده است. بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، بی ام و به‌تازگی از بی ام و سری 2 مدل 2025 و همچنین نسخه M2 آن رونمایی کرد. البته اگر انتظار داشتید این سدان بی ام و مثل سری 1 دستخوش تغییراتی چشمگیر شده باشد، سخت در اشتباه بودید.

معرفی بی ام و سری 2 مدل 2025

به نظر نمی‌رسد تغییری در زمینه مشخصات فنی در سری 2 جدید صورت گرفته باشد. در نتیجه 230i کماکان از موتور 2 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد و M240i هم به موتور 3 لیتری 6 سیلندر مجهز است. موتور 230i توانایی تولید قدرت 255 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر را دارد و M240i می‌تواند 382 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. هر دو پیشرانه مذکور برای انتقال نیرو محرکه به یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته متکی هستند و سیستم دو دیفرانسیل/چهار چرخ محرک xDrive برای آن‌ها قابل سفارش است.

بی ام و M2 نیرو محرکه خود را از یک موتور 3 لیتر توئین توربو تامین می‌کند که علی‌رغم گشتاور ثابت، قدرت بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کند. با افزایش 20 اسب بخاری قدرت، این نسخه حالا می‌تواند 473 اسب بخار را به چرخ‌ها منتقل کند. با گیربکس دستی 6 سرعته و اتوماتیک 8 سرعته هم گشتاور آن به ترتیب به 550 نیوتن متر و 600 نیوتن متر می‌رسد. با اتکا به این پیشرانه، در بهترین حالت می‌توان طی 3.9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب گرفت.

نسخه به‌روزرسانی شده سری 2 بی ام و از لحاظ طراحی نمای بیرونی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. با این حال، به‌لطف پکیج M Sport Professional، تریم مشکی و اسپویلر به این خودرو لوکس اضافه می‌شود. همچنین چند رنگ جدید از جمله قرمز (Vegas Red) و آبی (Zandvoort) پیش رو مشتریان آن خواهد بود. رنگ آبی مذکور پیش‌تر در انحصار M2 قرار داشت، ولی از این به بعد برای تیپ M240i هم در دسترس قرار می‌گیرد.

در کابین BMW 2 Series هم برجسته‌ترین المان تازه‌ای که به چشم می‌خورد، نسخه جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو آلمانی با نام iDrive 8.5 است. همچنین باید به نورپردازی داخلی جدیدِ به کار رفته در دریچه‌های تهویه، غربیلک فرمان جدید با طراحی متفاوت و گرمکن صندلی‌ها اشاره کرد.

مونیخی‌ها تولید بی ام و سری 2 جدید را در تابستان پیش رو کلید می‌زنند و کمی بعد شروع به تحویل آن به خریداران می‌کنند. قیمت 230i به‌عنوان تیپ پایه این سدان 39 هزار و 795 اعلام شده است و نسخه عملکردمحور پرچمدار M2 با حداقل قیمت 64 هزار و 195 دلار پیش رو مشتریان قرار می‌گیرد.

در گجت نیوز بخوانید:
کانسپت بی ام و اسکای تاپ معرفی شد؛ بازگشت خودروساز مونیخی به ریشه‌ها بی ام و i4 مدل 2025 فیس لیفت با چهره و امکانات جدید رسماً معرفی شد بی ام و سری ۴ گرن کوپه فیس لیفت رونمایی شد؛ طراحی جدید و پیشرانه قدرتمندتر از قبل سریع ترین بی ام و تاریخ متولد شد؛ به BMW M240i کوپه تیون شده سلام کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*