سریع ترین بی ام و تاریخ

سریع ترین بی ام و تاریخ متولد شد؛ به BMW M240i کوپه تیون شده سلام کنید

یک خودرو BMW M240i xDrive کوپه تیون شده 1500 اسب بخاری موفق به ثبت رکوردی شده است که آن را به سریع ترین ماشین بی ام و تاریخ تبدیل می‌کند.

کانسپت شاسی بلند بی ام و نیو کلاس ایکس را که به‌تازگی در اخبار خودرو سر و صدا کرد فراموش کنید؛ اگر عاشق و شیفته خودروهای اسپرتِ پرسرعت هستید، به هیج وجه نباید از این بی ام و فوق‌العاده قدرتمند بگذرید. یک بی ام و سری 2 نسخه M240i xDrive کوپه با موتور 1500 اسب بخاری تقویت شده اخیراً خبرساز شده و سریع ترین خودرو تاریخ بی ام و، یکی از با ارزش ترین خودروسازان سال 2023 لقب گرفته است.

این هیولای 1500 اسب بخاری سریع ترین بی ام و دنیا است

در نمای بیرونی بی ام و M240i کوپه به‌جز تایرهای مخصوص درگ، تفاوت محسوسی نسبت به نسخه استاندارد به چشم نمی‌خورد. زیر کاپوت اما اصلاحات متعددی صورت گرفته است که به این خودرو اسپرت آلمانی کمک کرده‌اند تا بتواند 1500 اسب بخار قدرت تولید کند. میل بادامک‌ها و سیستم سوخت جدید، سرسیلندرهای اصلاح شده و یک توربوشارژر 74 میلی‌متری از Precision Turbo پیاده‌سازی شده است و ضمن حفظ سیستم چهار چرخ محرک، گیربکس اتوماتیک 8 سرعته این خودرو هم ارتقا پیدا کرده است.

سریع ترین بی ام و تاریخ

در این بین محورها جهت تحمل توان اضافی خودرو تقویت شده‌اند و یک میل کاردان کربنی نصب شده است، ولی در کمال تعجب هیچ دستی در دیفرانسیل عقب برده نشده است. نهایتاً ای‌سی‌یو یا همان واحد کنترل موتور برای تطابق با تغییرات صورت گرفته در پیشرانه این بی ام و صرفاً اصلاح شده است؛ این یعنی این سدان کماکان از بیشتر قابلیت‌های اصلی خود از جمله کروز کنترل، سیستم تهویه، سیستم اطلاعات و سرگرمی (مولتی مدیا) و… بهره می‌برد.

سریع ترین بی ام و تاریخ

بخش عمده کابین هم دست‌نخورده مانده است تا عملاً بی ام و M240i xDrive کوپه با همان فضای داخلی و امکانات اصلی خود، ولی با خروجی استثنائی در اختیار راننده باشد. مالک این بی ام و می‌گوید وزن خودرو حتی در صورتی که خودش هم پشت فرمان بنشیند به حدود 1595 کیلوگرم می‌رسد.

سریع ترین بی ام و تاریخ

حالا چرا این بی ام و سری 2 کوپه تیون شده به‌عنوان سریع ترین بی ام و تاریخ شناخته می‌شود؟ این خودرو اخیراً طی مسابقه‌ای در شهر تگزاس آمریکا موفق شد مسافت 402 متر را طی 7.9 ثانیه با سرعت 281 کیلومتر بر ساعت به پایان برساند؛ رکوردی که تا به حال هیچ‌کدام از ساخته‌های بی ام و نتوانسته‌اند به آن دست پیدا کنند. نکته جالب اینجا است که چالش مهمی هم در زمینه وزن و آیرودینامیک برای این ماشین به وجود نیامده و حتی انتظار می‌رود با تقویت بیشتر بتواند به شتاب بیشتری برسد.

در آخر شما کاربران گجت نیوز نظر خود را درباره سریع ترین بی ام و تاریخ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

از دست ندهید:
منهارت C63 S، شاهکار مهندسان آلمانی؛ 715 اسب قدرت و 1120 نیوتن‌متر گشتاور در یک موتور 4 سیلندر رولز رویس کالینان جدید تیونینگ منصوری با تم لوکس عربی رونمایی شد لامبورگینی اوروس طلایی با خروجی ۹۰۰ اسب بخار، شاهکار جدید منصوری شاهکار جدید منصوری، این بی ام و XM جذاب و دیدنی است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*