بی ام و کانسپت ایکس

بی ام و ایکس کانسپت ؛ سفینه فضایی جدید آلمانی‌ها + ویدیو

بی ام و ایکس کانسپت یا کلاس ایکس جدید، خاص‌ترین محصول‌ آلمانی‌هاست که به زودی وارد چرخه تولید می‌شود. در ادامه با تصاویر خاص از خودرو کراس اور مفهومی بی ام و Neue KLASSE X همراه می‌شویم.

آلمانی‌های بی ام و هم پس از چندین سال مقاومت، بالاخره در برابر خودروهای برقی سرخم کردند و اکنون با محصولات خارق العاده‌ای مثل بی ام و i7 و سدان‌ برقی i5 و حتی شاسی بلند عجیب و غریب بی ام و XM به استقبال سلیقه جدید دنیای خودرو رفتند. علاوه بر این موضوع، تقریبا سال گذشته بود که با عجیب‌ترین خودرو مفهومی BMW یعنی بی ام و آی دیویژن آشنا شدیم که قابلیت تغییر رنگ داشت.

حالا آلمانی‌ها اینجا هستند تا نشان دهند که در پخت و پز ماشین‌های شاسی بلند کانسپت هم چیزی از رقیب‌های اروپایی و آمریکایی خود کم ندارند. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ بی ام و ایکس کانسپت خواهیم رفت.

معرفی بی ام و ایکس کانسپت

با توجه به اندازه ظاهری و استراتژی BMW، انتظار داریم که این کراس اور برقی در نسخه نهایی به دو موتور برقی و حداقل 350 کیلو وات یعنی 470 اسب بخار قدرت مجهز باشد. همچنین بدون شک در بخش مشخصات فنی بی ام و ایکس کانسپت، نسل ششم سیستم انتقال قدرت BMW eDrive هم جزو جدایی ناپذیر این مجموعه خواهد بود. درمورد اسم این محصول هم باید گفت که Neue KLASSE X به معنی «کلاس ایکس جدید» است.

بی ام و کانسپت ایکس

کانسپت آی دی‌ویژن در سمت راست – کانسپت نئو کلاس ایکس در سمت چپ

در طراحی داخلی و کابین و داشبورد بی ام و کلاس ایکس جدید هم شاهد استفاده از چرم بازیافتی هستیم تا آسیب کمتری به طبیعت وارد شود. در حالت کلی، 30 درصد از مواد به کار رفته در ساخت خودرو کراس اوور بی ام و بی ام و Neue KLASSE X از مواد بازیافتی هستند.

بی ام و کانسپت نئو کلاس ایکس

از نکات دیگر کابین و داشبورد بی ام و ایکس کانسپت هم می‌توان به طراحی متفاوتی اشاره کرد که حداکثر فضای دید را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به علاوه نمایشگر مولتی مدیا هم هندسه خاص و منحصر به فردی دارد که تا امروز، در هیچ کدام از خودروهای بی ام و دیده نشده بود.

بی ام و کانسپت Neue KLASSE X

فعلا در مورد امکانات رفاهی و آپشن های بی ام و بی ام و Neue KLASSE X چیز زیادی نمی‌دانیم و صرفا حدس می‌زنیم که این خودرو مفهومی به دستیار رانندگی خودکار سطح 2.5 پلاس مجهز خواهد بود. با این تفاسیر، آئودی Q6 e-Tron می‌تواند به یکی از سرسخت‌ترین رقیب‌های بی ام و ایکس کانسپت تبدیل شود.

بی ام و کانسپت نئو کلاس ایکس

در پایان کار به تاریخ رونمایی نهایی از نسخه تولید انبوه بی ام و کلاس ایکس  می‌رسیم که گفته می‌شود این محصول، جایی در سال 2025 راهی میدان خواهد شد.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*