قیمت نات کوین

آیا قیمت نات کوین به زودی 1 دلار می‌شود؟

به اعتقاد تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، توکن NOT پتانسیل خوبی برای افزایش قیمت دارد؛ آیا قیمت نات کوین در سال جاری به 1 دلار می‌رسد؟

باور کنیم یا نه، نات کوین حالا یک ارز دیجیتال تقریبا موفق است که بی‌توجه به پادشاه رمزارزها یکه‌تازی می‌کند و بهای خود را افزایش می‌دهد. شاید طی روزها و هفته‌های اخیر، هولدرهای بیت کوین از عملکرد این ارز دیجیتال ناراضی بوده باشند؛ اما سرمایه‌گذاران و دارندگان توکن NOT نه‌تنها رضایت داشته بلکه به‌دنبال افزایش تعداد توکن‌های خود بوده‌اند.

قیمت نات کوین در آستانه 1 دلاری شدن؟

به هر حال در بازار آشفته دارایی‌های دیجیتال، نات کوین توانسته قدرت صعودی قابل توجهی از خود نشان دهد و با وجود اصلاح‌های موقت و مقطعی، جایگاه خود را ارتقا دهد. علت ریزش قیمت نات کوین طی یک هفته اخیر، فشار فروش گسترده‌ای بود که در سراسر مارکت کریپتو حاکم شد.

قیمت نات کوین

با تمام فراز و نشیب‌هایی که توکن نات طی کرد، پس از رسیدن به حمایت نهایی 0.015 دلار در روز سه‌شنبه، توانست رشد 40 درصدی داشته باشد و به محدوده 0.021 دلار برسد. هنگام نگارش این مطلب قیمت نات کوین در محدوده 0.020 دلار و ارزش ریالی آن برای ایرانی‌ها 11880 است. همچنین ارزش بازار 2 میلیارد دلاری NOT باعث شده در کوین مارکت کپ به‌عنوان چهل و نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار شناخته شود. در ادامه، وضعیت این رمزارز تازه وارد را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

خوشبینی نسبت به قیمت نات کوین

همه چیز زیر سر پاول دورف است؛ موسس تلگرام به نات کوین بال و پر داد تا بتواند بر بستر بلاک چین TON شکوفا شود و ارز دیجیتال جدیدی به بازار اضافه کند. خبر خوب این‌که بلاک چین تون با تلگرام رابطه خوبی دارد و ادغام بی‌نقص و عیب آنها باعث افزایش مقیاس‌پذیری و محبوبیت مضاعف بنیاد تون شده است.

هم‌اینک بلاکچین TON با سرعت زیادی در حال تبدیل شدن به یک شبکه محبوب لایه اول در دنیای وب 3 است و بهترین بازی های تلگرامی درآمد دلاری روی آن راه‌اندازی می‌شوند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران مارکت، این بلاک چین با همین فرمان می‌تواند موجب پذیرش هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال بین مردم شود.

قیمت نات کوین

بیایید مثالی بزنیم تا موضوع روشن‌تر شود؛ در حال حاضر تعداد آدرس‌های فعال در شبکه تون از اتریوم بیشتر بوده و ارزش کل سرمایه بلوکه شده در شبکه تون به 600 میلیون دلار رسیده و حجم استخرهای تتر این شبکه به 450 میلیون دلار می‌رسد. مجموع همین عوامل باعث خوش‌بینی تحلیلگران شده تا جایی که آینده قیمت نات کوین را روشن می‌بینند.

البته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که نات کوین به تنهایی پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد؛ چرا که یک بازی «ضربه بزن و درآمد کسب کن» بوده و توانسته موفق شود. تا همین دو ماه پیش می‌توانستید روی صفحه نمایش گوشی خود ضربه بزنید و ارز دیجیتال جمع کنید اما دریغا و افسوس!

پیش بینی قیمت نات کوین در 2024

گفتیم که طی روزهای اخیر بازار با فشار فروش گسترده‌ای مواجه شده؛ اما جالب اینجاست که نات کوین را تحت تاثیر قرار نداده است. مقاومت توکن NOT در برابر سیر نزولی اخیر از دید تحلیلگران ارشد بازار مخفی نمانده و واکنش آنها را به دنبال داشته است. در مارکتی که آلت کوین‌های پرابهتی مثل اتریوم قافیه را باخته‌اند، نات کوین موفق به حفظ موقعیت صعودی خود شده که نشانه مثبتی است.

در ابتدا قیمت NotCoin وابستگی شدیدی به قیمت بیت کوین داشت و این دو ارز دیجیتال با یکدیگر نوسان می‌کردند؛ ولی امروز شاهدیم که توکن NOT این همبستگی را به‌شدت کاهش داده و به‌طور مستقل عمل می‌کند. حالا چه بیت کوین نزولی باشد و چه صعودی، نات کوین راه خودش را ادامه می‌دهد.

قیمت نات کوین

تثبیت قیمت توکن NOT در محدوده 0.020 دلاری قطعی است و در صورتی که مقاومت فعلی رو به بالا بشکند، موج افزایشی جدیدی شکل خواهد گرفت. به اعتقاد تحلیلگران، نات کوین ارز دیجیتال روزهای طولانی است و می‌تواند در درازمدت پتانسیل صعودی قدرتمندی از خود نشان دهد.

با در نظر گرفتن مجموع عوامل فوق، شاید قیمت 1 دلاری برای این رمزارز دور از دسترس باشد؛ ولی قطعا در آینده نزدیک آرزوی 1 دلاری شدن محقق خواهد شد. برای این‌که شاهد نات کوین یک دلاری باشیم باید ارزش بازار آن 100 میلیارد دلار شود که در کوتاه‌مدت قابل دسترسی نخواهد بود.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات ایردراپ ها – بازی های تلگرامی
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat