اسپیکر بیسیم جدید ادیفایر

اسپیکر بیسیم جدید ادیفایر با ظاهر شبیه به رادیوهای قدیمی رونمایی شد

کمپانی ادیفایر از یک اسپیکر بیسیم جدید و جذاب رونمایی کرده که در عین توانمندی شگفت‌انگیز صوتی ظاهری نوستالژیک شبیه به یک رادیوی قدیمی دارد.

اگر دنبال یک اسپیکر بیسیم فوق‌العاده باکیفیت هستید که ظاهری جذاب و نوستالژیک داشته باشد، اسپیکر بیسیم جدید D32 ادیفایر گزینه‌ای شگفت‌انگیز برای شماست! این اسپیکر ضمن پشتیبانی از صدای با رزولوشن بالا از وای فای دو بانده، بلوتوث، AirPlay 2 و LDAC پشتیبانی کرده و در هر دو رنگ سفید و مشکی ظاهری جذاب دارد.

اسپیکر جدید بیسیم ادیفایر D32؛ تلفیق مهندسی صوت، هنر و نوستالژی

ادیفایر ادعا کرده که اسپیکر جدید و چوبی خود را به‌گونه‌ای طراحی و مهندسی کرده که میزان رزنانس، نویز و پیچش صدا در آن را به حداقل برساند. درایورهای 4 اینچی میدرنج به کار رفته در این اسپیکر قدرت پرتاب بالایی داشته و در کنار پورت‌های دوقلوی باس رفلکس و توییتر یک اینچی گنبدی از جنس ابریشم عملکرد فوق‌العاده‌ای در تمامی فرکانس‌های صوت دارند.

اسپیکر Edifier

علاوه بر این سیستم دوگانه آمپلیفایرهای کلاس D نیز توان خروجی صوتی این اسپیکر را به 60 وات رسانده و و صدای با رزولوشن بالا (Hi-Res Audio) نیز تا سقف 24 بیت و 96 کیلوهرتز توسط گجت جدید ادیفایر پشتیبانی می‌شود.

اسپیکر بیسیم جدید ادیفایر همچنین از بلوتوث 5.3 با قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند و قادر به استریم LDAC تا سقف 990 کیلوبیت بر ثانیه است. این دستگاه همچنین قابلیت استریم مستقیم از دستگاه‌های iOS یا اندروید را دارد و می‌تواند از طریق اپلیکیشن اختصاصی ConneX کاربری‌های بیشتری مثل تغییر دستگاه متصل‌شده، توقف و پخش صدا و شخصی‌سازی صوت خروجی را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این، درگاه‌های یو اس بی و AUX نیز از دیگر امکانات Edifier D32 هستند.

اسپیکر بیسیم جدید ادیفایر

اسپیکر D32 ادیفایر بر خلاف بسیاری دستگاه‌های بیسیم با ظاهر مشابه از یک باتری داخلی نیز بهره خواهد برد. به کمک این باتری، اسپیکر بیسیم ادیفایر قادر است 11 ساعت بی‌وقفه به پخش موزیک بپردازد. البته علیرغم بهره‌مندی از باتری داخلی، وزن نسبتا سنگین 3 کیلویی این دستگاه باعث می‌شود حمل آن چندان ساده نباشد!

این اسپیکر جذاب و خوش‌سیمای ادیفایر 170 دلار قیمت داشته و از هم‌اکنون یکی از نامزدهای جدی کسب عنوان بهترین اسپیکر بلوتوثی سال 2024 است.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی با ۲ اسپیکر بلوتوثی ضدآب به استقبال طبیعت‌گردی در تابستان می‌رود ۸ کاربرد جالب برای اسپیکر بلوتوث های قدیمی اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوثی دارید، حتماً این مطلب را بخوانید با این روش ساده، بلندگوهای سیمی معمولی خود را به اسپیکر بلوتوثی بیسیم تبدیل کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*