تریلر جدید سریال پنگوئن - Penguin

ترسناکترین چهره گاتهام را در تریلر جدید سریال پنگوئن تماشا کنید

دومین تریلر سریال پنگوئن، اسپین آف بتمن 2022 با صحنه‌های پرهیجان منتشر شد. آیا بتمن هم با بازی رابرت پتینسون در این مجموعه حضور پیدا می‌کند؟

فیلم بتمن 2022 به کارگردانی مت ریوز برداشتی متفاوت از دنیای شوالیه تاریکی پس از سه‌گانه مشهور کریستوفر نولان بود که به نوبه خود با بازخورد چشمگیری مواجه شد و حتی جایگاهی در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ به دست آورد. حالا در حالی که طرفداران و سینمادوستان انتظار قسمت جدید این فیلم را می‌کشند، اسپین آفی از آن با محوریت شخصیت پنگوئن به‌زودی به مرحله پخش در سرویس اچ‌بی‌او مکس می‌رسد. فروردین ماه گذشته اولین تریلر سریال پنگوئن منتشر شد و حالا پس از گذشت مدتی کوتاه، دومین تریلر از این اسپین آف جذاب منتشر شده است.

انتشار دومین تریلر سریال اسپین آف پنگوئن

در تریلر جدید سریال The Penguin صحنه‌هایی هیجان‌انگیز از جنگ داخلی گاتهام به چشم می‌خورند؛ شبیه به زد و خوردی مافیایی، منتها با حال و هوای تاریک این شهر خیالی. در همین زمین جنگ برای کسب قدرت در گاتهام، آزوالد کابلپات یا همان پنگوئن و سوفیا فالکون، دختر و وارث کارمین فالکون با یکدیگر درگیر می‌شوند.

ایفای نقش پنگون در این اسپین آف را کالین فارل بر عهده دارد که پیش‌تر همین نقش را فیلم بتمن 2022 بازی کرده بود. فارل بازیگر معروف ایرلندی است که هم در فیلم‌های پرهزینه و هم آثار مستقل درخشیده است و از جمله آثار شناخته‌شده در کارنامه او می‌توان به بنشی‌های اینیشرین، فصل دوم سریال کارآگاه حقیقی، خرچنگ، کشتن گوزن مقدس و گزارش اقلیت اشاره کرد.

دیردری اوکانل (فرانسیس کاب)، شهره آغداشلو (نادیا مارونی)، کریستین میلیوتی (سوفیا فالکون)، رنزی فلیز (ویکتور آگوئیلار)، کلنسی براون (سال مارونی)، مایکل کلی (جانی ویتی) و مایکل زیگن (آلبرتو فالکون) بازیگران دیگر حاضر در سریال پنگوئن هستند و برخی از آن‌ها در تریلر جدید این سریال دیده می‌شوند.

مکس از طریق حساب رسمی خود در ایکس (توییتر سابق) همچنین اعلام کرد که پنگوئن در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر) رسماً پخش خواهد شد. در حالی که این اسپین آف به پخش هرچه نزدیک‌تر می‌شود، کماکان شک و شبهه‌هایی درباره حضور بتمن در آن وجود دارد. نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این سریال و همچنین احتمال حضور بتمن در آن چیست؟

از دست ندهید:
آیا فصل سوم سریال خاندان اژدها در راه است؟ گیم آف ترونز باز می‌گردد؛ تولید اسپین آف از سر گرفته شد هرآنچه باید درباره سریال جدید نتفلیکس در وصف آخرین شاه ایران بدانید ضد ایرانی ترین سریال جهان در حال ساخت است فصل چهارم سریال ویچر؛ از تریلر تا بازیگران جدید تا اطلاعات فاش شده