تریلر سریال جدید پنگوئن

تریلر سریال جدید پنگوئن را تماشا کنید؛ ظهور دوباره بتمن؟

اچ‌بی‌او مکس تریلر جدید سریال پنگوئن با بازی کالین فارل را منتشر کرد. سریال The Penguin اسپین آفی از فیلم بتمن 2022، اثر مت ریوز است.

در حالی که طرفداران دنیای بتمن بعد از سه‌گانه کریستوفر نولان انتظار یک فیلم تمام و کمال جدید از این قهرمان شنل‌پوش را می‌کشیدند، فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز بالاخره در سال 2022 اکران شد؛ فیلمی پرستاره با اتمسفری متفاوت که حالا طرفداران را منتظر دنباله خود گذاشته است. با این حال، قبل از این‌که فیلم جدید بتمن راهی سینماها شود سریالی حول محور پنگون، یکی از شخصیت‌های این فیلم از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد. بر اساس جدیدترین اخبار فیلم و سینما، اخیراً تریلری جدید از سریال پنگوئن منتشر شده است که ما را هرچه بیشتر با این اسپین آف آشنا می‌کند.

تریلر جدید سریال پنگوئن با بازی کالین فارل

در فیلم بتمن 2022 که بین پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2022 هم جا گرفت، کالین فارل نقش آزوالد کابلپات یا همان پنگوئن را بر عهده داشت و حالا در این سریال اسپین آف هم مجدداً نقش این شخصیت شرور دنیای DC را ایفا می‌کند.

از جمله بازیگران دیگری که در این سریال جدید حضور دارند می‌توان به کریستین میلیوتی، رنزی فلیز، مایکل کلی، مایکل زیگن، دیردری اوکانل، شهره آغداشلو و کلنسی براون اشاره کرد. البته در این مقطع مشخص نیست که بتمن هم در این سریال حضور پیدا خواهد کرد یا خیر؛ با وجود این، زمزمه‌هایی درباره حضور او به گوش می‌رسد.

در حال حاضر تاریخ یا دست کم ماه پخش سریال پنگوئن مشخص نیست و صرفاً اعلام شده است که در پاییز آینده به مرحله پخش خواهد رسید. ضمناً باید اشاره کرد فیلم جدید بتمن که فعلاً The Batman: Part II نام دارد قرار است در 2 اکتبر 2026 مصادف با 10 مهر 1405 با نویسندگی و کارگردانی مت ریوز اکران شود.

از دست ندهید:
تاریخ پخش رسمی فصل دوم سریال خاندان اژدها اعلام شد + تریلر جدید بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳ که باید تماشا کنید سریال های مورد انتظار ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید ۱۰ سریال پرجستجو از نظر گوگل در سال ۲۰۲۳؛ The last of Us در رتبه اول

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*