کفش جدید نایک با ماساژور

کفش جدید نایک پاهای شما را ماساژ می‌دهد

کفش جدید نایک که با همکاری شرکت هایپرایس ساخته شده، یک هدیه ویژه برای ورزشکاران دارد. این کتونی ورزشی با ماساژ پاها، شما را آماده مسابقات ورزشی می‌کند.

در دهه ۸۰ میلادی، مارتی مک‌فلای با کفش‌های خودبند نایک، کشف هیجان‌انگیزی را انجام داد حالا در سال ۲۰۲۴ هستیم و نایک فراتر از قابلیت خود-بندی رفته و کفش‌هایی با قابلیت ماساژ را ارائه می‌دهد! نام این کفش جدید نایک، Nike x Hyperice است.

برند نایک با همکاری شرکت هایپرایس (پیشرو در تولید ماساژورهای گان) نسل جدیدی از کفش‌های ساق بلند را معرفی کرده که یک ویژگی جذاب را ارائه می‌کنند. کفش جدید نایک با استفاده از گرما و فشار هوای، پاهای ورزشکاران را حین پوشیدن ماساژ می‌دهد و به بهبود عملکرد و ریکاوری آن‌ها کمک می‌کند.

راز کار کفش جدید نایک چیست؟

داخل این کفش‌ها کیسه‌های هوای دوگانه نورماتک تعبیه شده که به المنت‌های گرمایشی متصل هستند. این سیستم با استفاده از باتری‌هایی که در کفی کفش قرار دارند، کار می‌کند. گرمای المنت‌ها به عضلات و بافت‌های پا و مچ پا منتقل شده و گردش خون را افزایش می‌دهد. فشار هوای پویا نیز به ماساژ عضلات و رهاسازی نقاط ماشه‌ای کمک می‌کند.

کفش جدید نایک با ماساژور

چهار دکمه کوچک روی پاشنه کفش به شما امکان می‌دهد تا شدت گرما و فشار هوا را تنظیم کنید و ماساژی متناسب با نیاز خود را تجربه کنید.

شرکت هایپرایس از نتایج شگفت‌انگیزی خبر می‌دهد که ورزشکاران پس از استفاده از کفش‌های جدید نایک با قابلیت ماساژ، تجربه کرده‌اند. این افراد گزارش داده‌اند که بعد از پوشیدن این کفش‌ها، پاها و مچ پاهایشان «سبکی و آزادی بیشتری» احساس می‌کند. طوری که انگار قبل از شروع تمرینات معمول خود، گرم کرده‌اند!

بیشتر بخوانید:

کفش مخصوص رانندگی چیست و آیا واقعا باید آن را تهیه کنیم؟

کفش مون واکر به کمک هوش مصنوعی، سرعت شما را ۲.۵ برابر می‌کند

کفش نایکی گو فلای ایز را می‌توان بدون کمک دست پوشید و از پا در آورد+ویدیو

توبی هتفیلد، مدیر ارشد بخش نوآوری ورزشکاران در نایک می‌گوید، ریکاوری بخش جدایی‌ناپذیر مسیر هر ورزشکاری است؛ اما در کنار آن، مفهوم پیش-ریکاوری نیز به همان اندازه اهمیت دارد. کفش‌هایی که Nike با همکاری Hyperice توسعه داده است، به بدن فرد کمک می‌کنند تا برای فعالیت آماده شود. فرقی نمی‌کند در حال تمرین برای ورزش‌های قهرمانی باشید یا شغلی دارید که دائما سرپا ایستاده‌اید؛ این کفش‌ها به‌خوبی می‌توانند التیام‌بخش پاهای شما باشند.

کفش جدید نایک با ماساژور

نایک با ترکیب ماساژ، گرما و فشار هوا در یک کفش، گام‌های بلندی برداشته‌اند و به ورزشکاران کمک می‌کنند تا قبل از شروع تمرین، عضلات خود را گرم و آماده کرده و از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنند.

کشش کل بدن و استفاده از ماساژ ضربه‌ای نیز می‌تواند به آماده‌سازی بدن قبل از تمرین کمک کند. اما کفش جدید نایک با ارائه تجربه‌ای نوآورانه و آسان، این فرآیند را به سطحی جدید ارتقا می‌دهند.

خبر خوب این است که نایک و هایپرایس در حال برنامه‌ریزی برای عرضه این کفش‌های نوآورانه در آینده‌ای نزدیک هستند. این دو برند پیشرو در حال جمع‌آوری بازخورد از ورزشکاران هستند تا اطمینان حاصل کنند که محصول نهایی بهترین تجربه را برای کاربران ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*