گوشی پوکو اف 6 پرو

بررسی ویدیویی گوشی شیائومی پوکو اف 6 پرو

گوشی شیائومی پوکو اف 6 پرو با مشخصات جذاب و قدرتمند و طراحی جالب از راه رسیده است. در این مطلب با یک ویدیو به بررسی پوکو F6 Pro می‌پردازیم.

برند پوکو به‌عنوان زیرمجموعه شیائومی، همیشه گوشی های جذاب و قدرتمندی را با مشخصات فنی قابل قبول و البته قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. یکی از جدیدترین گوشی های پوکو که در دسته زیرمجموعه گوشی های شیائومی جای می‌گیرد، پوکو اف 6 پرو است که به‌عنوان یک قاتل پرچمدار در ماه گذشته رونمایی شد. این برند در خردادماه امسال و در یک مراسم که در دبی برگزار شد، از گوشی های پوکو F6 و پوکو F6 پرو رونمایی کرده بود.

شیائومی و برند پوکو در این گوشی نیز نهایت تلاش خود را کرده‌اند تا در عین ارائه بهترین سخت افزارها، قیمت نهایی محصول را نیز پایین نگه دارند و واقعا هم در تلاش خود موفق بوده‌اند.

گوشی پوکو اف 6 پرو

پوکو F6 Pro از لحاظ طراحی، تقریبا همان ردمی K70 است که حالا به‌عنوان یک گوشی ری‌برند شده، تحت نام Poco F6 Pro به بازار عرضه می‌شود. طراحی گوشی که در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار شده، زیباست و حس و حال یک گوشی گران‌قیمت و بالارده را به شما منتقل می‌کند. در پشت گوشی ما می‌توانیم رگه‌هایی شبیه به سنگ مرمر را ببینیم که ظاهر زیبایی را ایجاد کرده است. بدنه پوکو F6 پرو از جنس شیشه با فریم آلومینیومی است و از لحاظ ضخامت و وزن نیز واقعا گوشی خوش‌دست و جذابی محسوب می‌شود.

ویدیوی بررسی گوشی پوکو اف 6 پرو

در زمینه مشخصات فنی و قابلیت‌ها نیز شیائومی و برند پوکو اصلا کم نگذاشته‌اند و در انتهای این مطلب می‌توانید جزئیات مشخصات را مطالعه کنید. اما پیش از مرور مشخصات پوکو اف 6 پرو، شما را دعوت می‌کنیم که ویدیوی بررسی این گوشی جذاب و قدرتمند را در گجت نیوز مشاهده کنید.

گوشی پوکو F6 پرو دارای وزن 209 گرم و ضخامت 8.2 میلی‌متر با بدنه شیشه‌ای و آلومینیومی است. از مهم‌ترین مشخصه‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح 1440 در 3200 پیکسل و محافظ گوریلا گلس 5 اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری هایپر او اس، تراشه قدرتمند 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 3.2 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو 740، رم 12 یا 16 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت از نوع UFS 4.0، بلوتوث 5.3، درگاه یو اس بی تایپ سی 2.0، حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 120 واتی از دیگر مشخصات پوکو اف 6 پرو هستند.

همچنین این گوشی قدرتمند و جذاب در پنل پشتی میزبان سه دوربین 50 مگاپیکسلی استاندارد، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو است و یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی هم در جلوی گوشی و درون یک حفره قرار گرفته است.

همچنین بخوانید:
نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی پوکو C65 بدانید بررسی پوکو اف 6 – Poco F6؛ میان‌رده‌ای از جنس پرچمداران پوکو M6 رونمایی شد؛ یک گوشی میان‌رده در لیگ پرچمداران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*