شکایت فورد از جان سینا

شکایت فورد از جان سینا؛ چرا ماشینت رو فروختی

شکایت فورد از جان سینا، حکایت عجیبی دارد. ظاهرا شرکت فورد اتومبیل خاصی را به این بازیگر هالیوودی فروخته و حالا او زیر قراردادش زده است!

جان سینا، ستاره سابق دنیای کشتی کج و بازیگر مطرح فیلم‌های ابرقهرمانی با شرکت خودروسازی فورد مشکل پیدا کرد. سینا به عنوان یک کلکسیونر خودرو شناخته می‌شود و در طول سال‌ها، مجموعه‌ای از خودروهای لوکس و خاص را جمع‌آوری کرده است. در سال ۲۰۲۱، او صاحب خودروهایی مانند شورولت کوروت زد‌آر‌آی مدل ۲۰۰۹، پلیموث رود رانر سوپربر ۱۹۷۰ و خودروی معروفش با نام کوروت اینسیناریتور بود.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به کلکسیون خودروهای کمیاب نیکولاس کیج

نگاهی به ماشین های جذاب کلکسیون خودرو مستربین

اما در میان کلکسیون اتومبیل‌هایش، یک فورد GT مدل ۲۰۱۷ برای او دردسرساز شده است. او، هایپرکار پرقدرت فورد را در سال عرضه آن به مبلغی بالغ بر ۴۵۰ هزار دلار خریداری کرده بود. شرکت فورد تعداد محدودی از این خودروها را در هر سال تولید می‌کرد و خریداران این ابرخودروها موظف به رعایت قوانین سخت‌گیرانه‌ای بودند. مالکان فورد GT از طریق فرآیندی خاص انتخاب می‌شدند و حق فروش مجدد خودرو را برای حداقل دو سال پس از خرید نداشتند.

جان سینا، بر خلاف این قوانین، تنها چند ماه پس از خرید، خودروی خود را فروخت. این اقدام او نقض آشکار توافق‌نامه فروش بود و خشم شرکت فورد را برانگیخت.

شکایت فورد از جان سینا

مشکل زمانی بزرگ‌تر شد که مشخص شد سینا از این فروش سود قابل توجهی به دست آورده است. طبق شکایت فورد، سینا با هدف کسب سود، اقدام به فروش غیرمجاز خودرو کرده بود و این موضوع به برند و اعتبار شرکت فورد آسیب زده بود.

فورد به دنبال این اتفاق، از سینا به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار شکایت کرد. اما در نهایت، طرفین در خارج از دادگاه به توافق رسیدند. جزئیات این توافق به طور رسمی اعلام نشد، اما گفته می‌شود پولی که سینا پرداخت کرد، به یک بنیاد خیریه مورد اعتماد اهدا شده است.

جان سینا در بیانیه‌ای از شرکت فورد و دیگر مالکان فورد GT عذرخواهی کرد و به آن‌ها توصیه کرد که به قوانین مربوط به فروش این خودرو احترام بگذارند. او همچنین ابراز خوشحالی کرد که این موضوع به نفع یک بنیاد خیریه حل و فصل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*