شرایط فروش طرح تبدیل پژو پارس

شرایط فروش جدید و طرح تبدیل پژو پارس در تیر 1403 اعلام شد

شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش و پیش فروش چهار محصول خود در طرح تبدیل پژو پارس ویژه تیر ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، شرایط انتخاب و واریز وجه برای متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه اعلام شده و در این طرح، امکان فروش نقدی و پیش فروش محصولات جایگزین فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش و پیش فروش طرح تبدیل پژو پارس – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش طرح تبدیل پژو پارس

در طرح فروش نقدی ایران خودرو، متقاضیان واجد شرایط گروه پارس با اولویت بهار ۱۴۰۳ می‌توانند خودرو تارا دستی V1P را با قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان، خودرو رانا پلاس را با قیمت ۴۵۷ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان و خودرو سورن پلاس بنزینی را با قیمت ۴۶۵ میلیون و ۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان انتخاب و خریداری کنند. ضمنا موعد تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز اعلام شده است.

همچنین امکان انتخاب شرایط پیش فروش برای متقاضیان مذکور وجود دارد و این افراد می‌توانند خودرو تارا دستی V1P با موعد تحویل بهمن ۱۴۰۳ را با قیمت ۲۹۳ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان، خودرو رانا پلاس با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ را با قیمت ۲۲۸ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان، خودرو سورن پلاس با موعد تحویل بهمن ۱۴۰۳ را با قیمت ۲۳۲ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۹۰۰ تومان و خودرو پژو ۲۰۷ دستی با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۳ را با قیمت ۲۵۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب پیش پرداخت خریداری کنند. شایان ذکر است باقی‌مانده مبلغ خودرو بر اساس قیمت روز در زمان تحویل محاسبه و از خریدار اخذ خواهد شد.

متقاضیان این طرح می‌توانند ظرف مدت ۱۰ یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به وبسایت فروش محصولات اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ضمنا زمان فعال‌‌سازی این بخشنامه روی سایت بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌ خودرو خواهد بود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*