نمایشگاه الکامپ 1403

همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1403 حضور پیدا می‌کند

همراه اول با شعار اتصال به آینده هوشمند در نمایشگاه الکامپ 1403 حضور پیدا می‌کند تا آخرین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش بگذارد.

از شنبه 9 تیر 1403 بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 1403 با شعار «همه با هم برای اقتصادی دیجیتال» به مدت چهار روز تا 12 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. اپراتور همراه اول نیز با شعار اتصال به آینده هوشمند برای ارائه جدیدترین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود با محوریت فناوری جدید نسل پنجم ارتباطی (5G) در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1403

اپراتور همراه اول به‌همراه اعضای گروه خود در سالن 35 نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیدا خواهد کرد تا آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری‌های نسل نو در قالب محصولات بومی توسعه پیدا کرده  توسط متخصصان داخلی کشور، سرویس‌های تجاری و همچنین کاربست‌های فناورانه را ارائه کند.

اپراتور همراه اول که دارنده بیشترین سهم بازار اقتصادی و تعداد مشترکان فعال تلفن همراه در کشور محسوب می‌شود، در نمایشگاه الکامپ 1403 در قالب زون‌های تخصصی 5G، زندگی دیجیتال، آینده دیجیتال، اینترنت اشیاء، سرویس‌های مخابراتی، خدمات کسب و کاری و مگا پروژه‌های سازمانی حضور پیدا خواهد کرد.

از برنامه‌های همراه اول در این نمایشگاه می‌توان به معرفی و ارائه حدود 50 سرویس مستقل توسعه پیدا کرده در زون‌های تخصصی با رویکرد هوشمندسازی و تحول دیجیتال اشاره کرد. افرادی که به سرویس‌های نوظهور دنیای دیجیتال علاقه دارند، با مراجعه به غرفه گروه همراه اول در این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شوند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*