کیوسک های دیجیتال پایش سلامت

همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد

همراه اول به‌عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد و آن را در تعدادی از مراکز بعداشت شهر تهران نصب کرده است.

اولین و بزرگترین اپراتور نسل‌های نوین شبکه ارتباطات سیار ایران، یعنی همراه اول، با انجام موفقیت‌آمیز اولین جراحی رباتیک از راه دور در ایران روی یک موجود زنده از طریق شبکه ارتباطی خود، دامنه سرمایه‌گذاری‌های خود در حوزه سلامت و بهداشت را وسیع‌تر کرد و حالا همزمان با هفته سلامت در سال 1403 برای اولین بار در ایران اقدام به رونمایی از طرح استندهای دیجیتال پایش سلامت خود کرده است. این کیوسک های دیجیتال پایش سلامت به‌‌طور آزمایشی در برخی از مراکز بهداشت شهر تهران نصب شده‌اند.

پنج نقطه تهران، شامل محل ساختمان معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین مراکز جامع سلامت شهری شهید جعفری، چیذر، ارشاد و حکیمیه در این مرحله میزبان استندهای دیجیتال پایش سلامت همراه اول شده‌اند. این استندها به ابزارهای دیجیتال برای پایش و سنجش داده‌های سلامتی مانند فشار خون، نوار قلب، ضربان قلب، آهنگ ریه، قند خون، دمای بدن، اکسیژن خون، وزن، شاخص توده بدنی و آنالیز بدن مجهز هستند.

افراد با برنامه پایش هوشمند سلامت می‌توانند به‌طور منظم، علایم حیاتی و معیارهای سلامتی خود را به‌راحتی و به‌صورت در دسترس، بررسی کنند و با تشخیص مشکلات بالقوه مربوط به سلامت خود در مراحل نخستین، قادر هستند مراحل مداخله و درمان را به موقع انجام بدهند.

همراه اول که به‌عنوان اولین اپراتور سلامت کشور شناخته می‌شود، قصد دارد اکوسیستم سلامت را در سطح کشور توسعه داده و ابزارهای دیجیتالی پیشرفته‌تری مانند دستگاه‌های سونوگرافی متصل به شبکه که برای انتقال تصویر و ویدیو به شبکه پرسرعت و امن همراه اول نیاز دارند را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد.

همچنین بخوانید:
استراتژی همراه اول در نظام سلامت الکترونیک، همسو با ترند جهانی همراه اول مالک جدید دیجیکالا می‌شود؟ آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال عبادت، مکالمه، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*